Kuratorium Oświaty w Lublinie

Ogłoszenie o naborze nr 50421ARCHIWALNE z dnia 04.07.2019 r.

  • Oferty do
    16

    lipca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Lubelski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administracyjno-biurowych

w Wydziale Ekonomiczno-Administracyjnym



Miejsce wykonywania pracy:

Lublin

Adres urzędu:

20-950 Lublin
ul. 3 Maja 6

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, - zadania wykonywane w siedzibie urzędu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca przy monitorze ekranowym, - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych, - stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego, budynek wyposażony jest w windę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, - urząd tylko częściowo przystosowany jest dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • organizowanie pracy kancelarii ogólnej w celu jej właściwego funkcjonowania,
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej w celu przekazania jej do Sekretariatu i do odpowiednich Wydziałów,
  • obsługa poczty e-mail oraz e-puap,
  • przynoszenie korespondencji z poczty i innych urzędów,
  • obsługa innych urządzeń biurowych w celu przyjmowania i wysyłania korespondencji,
  • przygotowanie korespondencji do wysyłki,
  • wysyłanie pocztą elektroniczną korespondencji do jednostek samorządu terytorialnego,
  • rejestracja i wysyłanie korespondencji przejętej z wydziałów do właściwych adresatów,
  • prowadzenie rejestrów z podziałem na wydziały dokumentów przychodzących i wychodzących,
  • prowadzenie ewidencji pism przychodzących i wychodzących w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • dostarczanie korespondencji na pocztę w celu wyekspediowania jej do adresatów,
  • kierowanie interesantów do odpowiednich wydziałów w celu załatwienia przez nich spraw,
  • udzielanie klientom informacji o sposobie i trybie załatwienia spraw,
  • obsługa centrali telefonicznej poprzez wykonywanie połączeń telefonicznych do pracowników lub na polecenie pracowników do abonentów z zewnątrz.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: co najmniej 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość zasad prowadzenia kancelarii,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  • biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość zadań realizowanych przez Kuratorium Oświaty w Lublinie,
  • sumienność, odpowiedzialność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • preferowane wykształcenie administracyjne
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność
  • dobra komunikacja interpersonalna

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.07.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty
    ul. 3 Maja 6
    20-950 Lublin

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: kurator@kuratorium.lublin.pl tel. 81 53-85-200
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kuratorium.lublin.pl tel. 81 53-85-264
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: brak
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2.400 zł.
Oferty z dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
z napisem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor do spraw administracyjno-biurowych w Kancelarii Kuratorium Oświaty w Lublinie”.
Techniki naboru:
1.   weryfikacja formalna,
2.   analiza merytoryczna aplikacji,
3.   rozmowa kwalifikacyjna i/lub test.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub teście za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów: 81 53-85-218 lub 81 53-85-274.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3771

Wytworzył/odpowiada: Lubelski Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty w Lublinie

Udostępnił: Renata Rosiak

Komórka organizacyjna: Wydział Ekonomiczno-Administracyjny

Wprowadzono: 04.07.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×