Kuratorium Oświaty w Lublinie
Ogłoszenie o naborze nr 50421ARCHIWALNE z dnia 04.07.2019 r.
-
Oferty do
16
lipca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Lubelski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: administracyjno-biurowych
w Wydziale Ekonomiczno-Administracyjnym
Lublin
20-950 Lublin
ul. 3 Maja 6
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- organizowanie pracy kancelarii ogólnej w celu jej właściwego funkcjonowania,
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej w celu przekazania jej do Sekretariatu i do odpowiednich Wydziałów,
- obsługa poczty e-mail oraz e-puap,
- przynoszenie korespondencji z poczty i innych urzędów,
- obsługa innych urządzeń biurowych w celu przyjmowania i wysyłania korespondencji,
- przygotowanie korespondencji do wysyłki,
- wysyłanie pocztą elektroniczną korespondencji do jednostek samorządu terytorialnego,
- rejestracja i wysyłanie korespondencji przejętej z wydziałów do właściwych adresatów,
- prowadzenie rejestrów z podziałem na wydziały dokumentów przychodzących i wychodzących,
- prowadzenie ewidencji pism przychodzących i wychodzących w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- dostarczanie korespondencji na pocztę w celu wyekspediowania jej do adresatów,
- kierowanie interesantów do odpowiednich wydziałów w celu załatwienia przez nich spraw,
- udzielanie klientom informacji o sposobie i trybie załatwienia spraw,
- obsługa centrali telefonicznej poprzez wykonywanie połączeń telefonicznych do pracowników lub na polecenie pracowników do abonentów z zewnątrz.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: co najmniej 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- znajomość zasad prowadzenia kancelarii,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość zadań realizowanych przez Kuratorium Oświaty w Lublinie,
- sumienność, odpowiedzialność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- preferowane wykształcenie administracyjne
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
- dobra komunikacja interpersonalna
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.07.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
ul. 3 Maja 6
20-950 Lublin
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: kurator@kuratorium.lublin.pl tel. 81 53-85-200
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kuratorium.lublin.pl tel. 81 53-85-264
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: brak
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2.400 zł.
Oferty z dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
z napisem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor do spraw administracyjno-biurowych w Kancelarii Kuratorium Oświaty w Lublinie”.
Techniki naboru:
1. weryfikacja formalna,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. rozmowa kwalifikacyjna i/lub test.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub teście za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów: 81 53-85-218 lub 81 53-85-274.