Kuratorium Oświaty w Lublinie
Ogłoszenie o naborze nr 18811ARCHIWALNE z dnia 01.12.2017 r.
-
Oferty do
11
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Lubelski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: archiwum
w Wydziale Ekonomiczno-Administracyjnym
Lublin
20-950 Lublin
ul. 3 Maja 6
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sporządzanie na podstawie przechowywanych w archiwum list płac i kart wynagrodzeń pracowników szkół i przedszkoli świadectw pracy oraz zaświadczeń o wysokości zarobków w celu przedkładania przez zainteresowane osoby do zakładów pracy lub Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- przyjmowanie ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych dokumentów przebiegu nauczania w celu wystawiania duplikatów świadectw szkolnych na żądanie zainteresowanych osób,
- przyjmowanie i archiwizowanie dokumentów z poszczególnych wydziałów KO w celu przechowywania ich zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w celu przekazania jej na przemiał oraz współpraca z Archiwum Państwowym w Lublinie w celu uzyskiwania zgody na przekazywanie dokumentów na przemiał po upływie terminów przechowywania wynikających z obowiązujących przepisów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie o profilu archiwalnym
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w archiwum
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o specjalności archiwalnej
- umiejętność analitycznego myślenia
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Lublinie
20 – 950 Lublin, ul. 3 Maja 6
Kancelaria - pokój nr 9
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2.400 – 2.500 zł.
Oferty z dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
z napisem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor do spraw archiwum w Wydziale Ekonomiczno-Administracyjnym”.
Techniki naboru:
1. weryfikacja formalna,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. rozmowa kwalifikacyjna i/lub test.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub teście za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 81 53-85-218, 81 53-85-256
lub 81 53-85-274.