Kuratorium Oświaty w Lublinie

Ogłoszenie o naborze nr 18811ARCHIWALNE z dnia 01.12.2017 r.

  • Oferty do
    11

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Lubelski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: archiwum

w Wydziale Ekonomiczno-Administracyjnym



Miejsce wykonywania pracy:

Lublin

Adres urzędu:

20-950 Lublin
ul. 3 Maja 6

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, - zadania wykonywane w siedzibie Urzędu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca przy monitorze ekranowym, - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych, - stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego, budynek wyposażony jest w windę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, zaś archiwum znajduje się w piwnicach Kuratorium i nie jest dostosowane dla osób na wózkach, - urząd tylko częściowo przystosowany jest dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • sporządzanie na podstawie przechowywanych w archiwum list płac i kart wynagrodzeń pracowników szkół i przedszkoli świadectw pracy oraz zaświadczeń o wysokości zarobków w celu przedkładania przez zainteresowane osoby do zakładów pracy lub Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
  • przyjmowanie ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych dokumentów przebiegu nauczania w celu wystawiania duplikatów świadectw szkolnych na żądanie zainteresowanych osób,
  • przyjmowanie i archiwizowanie dokumentów z poszczególnych wydziałów KO w celu przechowywania ich zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w celu przekazania jej na przemiał oraz współpraca z Archiwum Państwowym w Lublinie w celu uzyskiwania zgody na przekazywanie dokumentów na przemiał po upływie terminów przechowywania wynikających z obowiązujących przepisów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie o profilu archiwalnym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w archiwum
  • biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o specjalności archiwalnej
  • umiejętność analitycznego myślenia

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty w Lublinie
    20 – 950 Lublin, ul. 3 Maja 6
    Kancelaria - pokój nr 9

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2.400 – 2.500 zł.
Oferty z dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
z napisem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor do spraw archiwum w Wydziale Ekonomiczno-Administracyjnym”.
Techniki naboru:
1.   weryfikacja formalna,
2.   analiza merytoryczna aplikacji,
3.   rozmowa kwalifikacyjna i/lub test.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub teście za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 81 53-85-218, 81 53-85-256
lub 81 53-85-274.



Liczba odwiedzin: 3472

Wytworzył/odpowiada: Lubelski Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty w Lublinie

Udostępnił: Renata Rosiak

Komórka organizacyjna: Wydział Ekonomiczno-Administracyjny

Wprowadzono: 01.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×