Komenda Miejska Policji w Lublinie
Ogłoszenie o naborze nr 14728ARCHIWALNE z dnia 31.08.2017 r.
-
Oferty do
11
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: kancelaryjno-biurowych
w Wydziale Ruchu Drogowego KMP w Lublinie
Lublin
Wydział Ruchu Drogowego KMP w Lublinie
ul. Zana 45
20-601 Lublin
Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3, 20-064 Lublin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych związanych z dokumentami jawnymi i niejawnymi (przyjmowanie, rejestrowanie w obowiązujących dziennikach, książkach doręczeń, rejestrach, dziennikach podawczych, wysyłanie i przedkładanie do dekretacji) zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Prowadzenie, aktualizacja zbioru przepisów prawnych komórki organizacyjnej w celu zapoznawania z treścią aktów prawnych policjantów i pracowników cywilnych, zgodnie z dekretacją Komendanta Miejskiego Policji w Lublinie lub naczelnika wydziału.
- Prowadzenie rejestrów: urlopów wypoczynkowych, badań profilaktycznych, zwolnień lekarskich policjantów i pracowników cywilnych wydziału oraz wprowadzanie ww. danych do Systemu Wspomagania Obsługi Policji - SWOP.
- Prowadzenie rejestrów/ewidencji: pieczęci, stempli, referentek i identyfikatorów.
- Przyjmowanie przesyłek z punktu wymiany korespondencji oraz przygotowywanie przesyłek do wysłania.
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji oraz prowadzenie dokumentacji związanej z przekazaniem materiałów do składnicy akt KMP w Lublinie.
- Sprawna i terminowa obsługa poczty Lotus - skrzynka WRD KMP Lublin.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy na stanowisku kancelaryjno-biurowym
- Znajomość ustaw: o ochronie informacji niejawnych, o Policji, o służbie cywilnej i aktów wykonawczych do ww. ustaw
- Znajomość pracy kancelaryjno-biurowej
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność samodzelność w realizacji zadań, dokładność, dyscyplina pracy, terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy na stanowisku kancelaryjno-biurowym w urzędach administracji publicznej
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawych (Dz. U. nr 182 , poz. 1228 z zm.).
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie wobec niej/niego postępowania sprawdzającego o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
20-064 Lublin
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia inspektor WRD KMP w Lublinie"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, oświadczeń , brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym /oświadczeniami, otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia aplikacji do urzędu) nie zostaną rozpatrzone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikują się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone.
KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszenia o prowadzonym naborze publikowanym w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.