Archiwum Państwowe w Lublinie

Ogłoszenie o naborze nr 26739ARCHIWALNE z dnia 08.05.2018 r.

  • Oferty do
    13

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

młodszy archiwista

w Oddziale w Kraśniku



Miejsce wykonywania pracy:

Kraśnik

ul. Kardynała Wyszyńskiego 2, 23-210 Kraśnik

Adres urzędu:

20-950 Lublin , ul. Jezuicka 13

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie urzędu związana z obsługą klienta zewnętrznego - możliwość narażenia na czynniki biologiczne podczas pracy z materiałami archiwalnymi - praca z komputerem, - praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi Otoczenie organizacyjno-techniczne miejsca pracy: - stanowisko pracy wyposażone jest w sprzęt biurowy, w tym monitor ekranowy - oświetlenie na stanowisku pracy jest naturalne i sztuczne

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizacja kwerend archiwalnych
  • Ewidencjonowanie i opracowywanie zasobu archiwalnego
  • Udostępnianie materiałów archiwalnych w czytelni
  • Przejmowanie materiałów archiwalnych
  • Zabezpieczanie materiałów archiwalnych
  • Popularyzacja wiedzy o archiwum i jego zasobie
  • Tworzenie archiwalnych pomocy informacyjnych i baz danych
  • Digitalizacja materiałów archiwalnych
  • Czynności biurowe i kancelaryjne

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U z 2016 r., poz. 1506 z poźn. zmianami) oraz rozporządzeń wykonawczych
  • Dobra znajomość zagadnień z zakresu stosowania przepisów kancelaryjno-archiwalnych
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Windows, MS Office) oraz urządzeń peryferyjnych (kserokopiarka, skaner)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe historyczne (preferowana specjalizacja archiwalna)
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy na podobnym stanowisku
  • Komunikatywność, umiejętność współpracy i pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista w kontaktach międzyludzkich, w tym doświadczenie z obszaru obsług klienta
  • Znajomość języka rosyjskiego, niemieckiego lub angielskiego
  • Umiejętność pracy w systemie EZD
  • Umiejętność tworzenia i obsługi baz danych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Lublinie,
    ul. Jezuicka 13,
    20-950 Lublin

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Kandydatka/Kandydat zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem telefoniczne lub za pomocą poczty elektronicznej.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 81 528 61 53.

Podania wraz z załącznikami kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni lub osób, których aplikacje nie zostały rozpatrzone można odebrać w Dziale Administracji i Kadr w terminie pięciu dni roboczych od zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane w tym terminie, zostaną zniszczone przez Komisję.

Administratorem danych osobowych jest Archiwum Państwowe w Lublinie, ul. Jezuicka 13, 20-950 Lublin. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane do celów rekrutacji.

Osoby składające dokumenty aplikacyjne posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.



Liczba odwiedzin: 2957

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Lublinie

Udostępnił: Marek Dąbrowski

Komórka organizacyjna: Dział Administracji i Kadr

Wprowadzono: 08.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×