Komenda Powiatowa Policji w Hrubieszowie

Ogłoszenie o naborze nr 17883ARCHIWALNE z dnia 11.11.2017 r.

  • Oferty do
    30

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: spraw kadrowych

Zespół Kadr i Szkolenia



Miejsce wykonywania pracy:

Hrubieszów

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Hrubieszowie
ul. Narutowicza 20, 22-500 Hrubieszów

WARUNKI PRACY

Obsługa spraw kadrowych, praca administracyjno – biurowa, wykonywana w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30, praca w terenie – strzelnica, hala sportowa, wymagana dyspozycyjność, krajowe wyjazdy służbowe – szkolenia. Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku niedostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Praca związana z obsługą kadrową, między innymi przy komputerze powyżej połowy ustawowego czasu pracy. Stała obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego

ZAKRES ZADAŃ

  • realizowanie procedur dotyczących spraw kadrowych policjantów, na polecenie Komendanta Powiatowego Policji w Hrubieszowie
  • organizowanie i prowadzenie postępowań kwalifikacyjnych w sprawie doboru kandydatów do pracy w komórkach organizacyjnych KPP w Hrubieszowie
  • sporządzanie umów o pracę, umów cywilno - prawnych i rozkazów do celów ewidencyjno – finansowych dotyczących nowo zatrudnionych pracowników cywilnych oraz dokumentów dotyczących zmian obsady etatowej jednostki i przedkładanie ich do zatwierdzenia Komendantowi Powiatowemu Policji
  • prowadzenie akt osobowych pracowników cywilnych oraz dokumentacji kadrowej
  • prowadzenie rejestrów postępowań dyscyplinarnych, rejestru listów i anonimów
  • sprawowanie nadzoru nad postępowaniami dyscyplinarnymi prowadzonymi przeciwko policjantom i pracownikom
  • organizowanie doskonalenia zawodowego funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Policji w Hrubieszowie oraz jednostkach podległych
  • prowadzenie ewidencji wykorzystanych urlopów policjantów i pracowników cywilnych oraz sporządzanie planu urlopów dla całej jednostki
  • sporządzanie sprawozdań ze szkoleń, strzeleckiego, wychowania fizycznego oraz szkoleń odbytych przez policjantów w szkołach Policji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej
  • obsługa aplikacji biurowych, Internetu, baz danych
  • znajomość i stosowanie przepisów prawa w praktyce
  • myślenie analityczne
  • działanie w sytuacjach stresowych
  • praca samodzielna
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata
  • doświadczenie w pracy kadrowej w Policji
  • znajomość zasad funkcjonowania struktur organizacyjnych Policji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Hrubieszowie
    ul. Narutowicza 20, 22-500 Hrubieszów z dopiskiem „oferta pracy-inspektor”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty niespełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu (braki dokumentacji lub bez podpisów) bądź przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę (liczy się data wpływu). Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie. Oferty odrzucone zostaną zarchiwizowane. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KPP w Hrubieszowie. Po weryfikacji formalnej ofert, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przystąpienia do kolejnego etapu (testu wiedzy – a po jego pozytywnym zaliczeniu – rozmowa kwalifikacyjna). Test wiedzy przeprowadzony będzie z zakresu Ustawy o Policji, Ustawy o Służbie Cywilnej, Ustawy Kodeks Pracy oraz znajomości struktury organizacyjnej i funkcjonowania Policji.
Dodatkowe informacje: (0...84) 696-62-30.



Liczba odwiedzin: 3511

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Hrubieszowie

Udostępnił: Agnieszka Palęga

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkoleń

Wprowadzono: 11.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×