Graniczny Inspektorat Weterynarii w Dorohusku

Ogłoszenie o naborze nr 56600ARCHIWALNE z dnia 30.10.2019 r.

  • Oferty do
    15

    listopada

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Kierownik Granicznego Inspektoratu Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

sekretarz

do spraw: obsługi sekretariatu

w Granicznym Inspektoracie Weterynarii w Dorohusku



Miejsce wykonywania pracy:

Dorohusk

Adres urzędu:

Graniczny Inspektorat Weterynarii w Dorohusku
22-175 Dorohusk

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: -praca samodzielna, administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu, -stres związany z obsługą klientów zewnętrznych. - praca biurowa, wykonywana jest w budynku mieszczącym się na Przejściu Granicznym w Dorohusku, - infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, schody, - brak przystosowania budynku u dla osób niepełnosprawnych -praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, -praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, -narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie dokumentów, przedkładanie dokumentów do podpisu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w biurze,
  • rejestracja w odpowiednich rejestrach urlopów, zwolnień lekarskich i delegacji służbowych, nadzór nad badaniami okresowymi pracowników jednostki,
  • redagowanie pism oraz przygotowywanie korespondencji na polecenie przełożonego,
  • prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwiania spraw w biurze w celu wsparcia kierownika i pracowników inspektoratu,
  • prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości wynikającej z obowiązujących przepisów,
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z RWK i archiwum zakładowego,
  • ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanie grafików, list obecności, rozliczanie kart drogowych pojazdów służbowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w pracy biurowej.
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność biegłej obsługi komputera, MS office, przeglądarki internetowe itp.
  • samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji publicznej.
  • doświadczenie w pracy w administracji, poświadczone odpowiednimi dokumentami,
  • znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego lub angielskiego,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.11.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Graniczny Inspektorat Weterynarii w Dorohusku
    22-175 Dorohusk
    z dopiskiem " oferta pracy "i nr ogłoszenia

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Graniczny Lekarz Weterynarii w Dorohusku
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: 501377524
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Graniczny Inspektorat Weterynarii w Dorohusku
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie ok. 2 600 zł brutto plus dodatek stażowy w przysługującej wysokości. Proponowany termin zatrudnienia od 1 listopada 2019 roku. Kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 82 566 17 44.



Liczba odwiedzin: 3069

Wytworzył/odpowiada: Kierownik Granicznego Inspektoratu Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Graniczny Inspektorat Weterynarii w Dorohusku

Udostępnił: Ziemowit Bernaciak

Komórka organizacyjna: Graniczny Inspektorat Weterynarii w Dorohusku

Wprowadzono: 30.10.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×