Komenda Miejska Policji w Chełmie
Ogłoszenie o naborze nr 12337ARCHIWALNE z dnia 24.06.2017 r.
-
Oferty do
4
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: ds .łączności radiotelefonicznej
Wydział Wspomagający
Chełm
Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20
Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa techniczna systemów łączności radiotelefonicznej oraz przeglądy profilaktyczne eksploatowanego sprzętu radiotelefonicznego w celu prawidłowego ich funkcjonowania
- instalacja sprzętu radiotelefonicznego UKF stacjonarnego oraz przewoźnego w celu umożliwienia korzystania z łączności radiotelefonicznej oraz dokonywanie przeglądów profilaktycznych i napraw radiotelefonów. Prowadzenie dokumentacji technicznej
- programowanie i w miarę możliwości technicznych naprawa sprzętu łączności radiotelefonicznej w celu przywrócenia do bieżącej eksploatacji. Dokonywanie oględzin stanu technicznego urządzeń antenowych
- sprawowanie nadzoru nad sprawnym i prawidłowym funkcjonowaniem służbowych telefonów komórkowych, wykonywanie drobnych napraw telefonów oraz ewidencjonowanie numerów PIN i PUK
- opracowywanie projektów planów rozwoju systemów łączności radiotelefonicznej UKF oraz rocznych planów przeglądów sprzętu radiotelefonicznego użytkowanego przez jednostki organizacyjne KMP. Składanie zamówień na materiały eksploatacyjne i części zamienne do sprzętu radiotelefonicznego oraz radiotelefonów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania warsztatu radiowego
- organizowanie i prowadzenie szkoleń oraz przeprowadzanie kontroli wśród użytkowników sprzętu radiotelefonicznego z zakresu zasad prowadzenia korespondencji radiotelefonicznej oraz obsługi i należytej eksploatacji sprzętu radiotelefonicznego
- przygotowanie funkcjonowania policyjnych systemów teleinformatycznych w okresie zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie techniczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy : 1 - 3 lata w danym obszarze lub powyżej 4 lat w administracji. Praca związana z obsługą sprzętu elektronicznego
- znajomość języków obcych: język angielski na poziomie komunikatywnym
- obsługa sprzętu pomiarowego
- umiejętność logicznego myślenia
- łatwość komunikacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie wyższe o profilu elektrotechnicznym
- świadectwo kwalifikacyjne SEP
- znajomość sprzętu radiotelekomunikacyjnego
- znajomość systemów zasilających
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kserokopia dowodu osobistego
- kopie dokumentów potwierdających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Chełm ul. Żwirki i Wigury 20
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. (082) 560-10-52.
Proponowane wynagrodzenie :mnożnik kwoty bazowej 1,1269 co daje 2111,63 zł miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat. List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30 w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Chełmie lub przesyłać pocztą pod wskazany powyżej adres.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (decyduje data wpływu do ZKiSz KMP w Chełmie) nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Po weryfikacji formalnej ofert lista kandydatów zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie opublikowana na stronie internetowej KMP w Chełmie.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
KMP w Chełmie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach o podobnym charakterze.