Komenda Miejska Policji w Chełmie

Ogłoszenie o naborze nr 12337ARCHIWALNE z dnia 24.06.2017 r.

  • Oferty do
    4

    lipca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: ds .łączności radiotelefonicznej

Wydział Wspomagający



Miejsce wykonywania pracy:

Chełm

Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20

Adres urzędu:

Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca biurowa. Kontakty z wykonawcami świadczącymi usługi w zakresie konserwacji i napraw instalacji antenowych. Kontakty z TP Emitel, Straż Graniczna, Urząd Komunikacji Elektronicznej w sprawie eliminacji zakłóceń radiowych. Kontakty z serwisem firm: Motorola, Radmor, MCX. Stres związany z obsługa klientów zewnętrznych. Konieczność dyspozycyjności w ciągu całej doby. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Budynek trzykondygnacyjny, brak wind. Stanowisko pracy usytuowane na parterze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniach pracy naturalne i sztuczne. Korytarz, drzwi wejściowe do budynku, pomieszczenia biurowe i sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa techniczna systemów łączności radiotelefonicznej oraz przeglądy profilaktyczne eksploatowanego sprzętu radiotelefonicznego w celu prawidłowego ich funkcjonowania
  • instalacja sprzętu radiotelefonicznego UKF stacjonarnego oraz przewoźnego w celu umożliwienia korzystania z łączności radiotelefonicznej oraz dokonywanie przeglądów profilaktycznych i napraw radiotelefonów. Prowadzenie dokumentacji technicznej
  • programowanie i w miarę możliwości technicznych naprawa sprzętu łączności radiotelefonicznej w celu przywrócenia do bieżącej eksploatacji. Dokonywanie oględzin stanu technicznego urządzeń antenowych
  • sprawowanie nadzoru nad sprawnym i prawidłowym funkcjonowaniem służbowych telefonów komórkowych, wykonywanie drobnych napraw telefonów oraz ewidencjonowanie numerów PIN i PUK
  • opracowywanie projektów planów rozwoju systemów łączności radiotelefonicznej UKF oraz rocznych planów przeglądów sprzętu radiotelefonicznego użytkowanego przez jednostki organizacyjne KMP. Składanie zamówień na materiały eksploatacyjne i części zamienne do sprzętu radiotelefonicznego oraz radiotelefonów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania warsztatu radiowego
  • organizowanie i prowadzenie szkoleń oraz przeprowadzanie kontroli wśród użytkowników sprzętu radiotelefonicznego z zakresu zasad prowadzenia korespondencji radiotelefonicznej oraz obsługi i należytej eksploatacji sprzętu radiotelefonicznego
  • przygotowanie funkcjonowania policyjnych systemów teleinformatycznych w okresie zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy : 1 - 3 lata w danym obszarze lub powyżej 4 lat w administracji. Praca związana z obsługą sprzętu elektronicznego
  • znajomość języków obcych: język angielski na poziomie komunikatywnym
  • obsługa sprzętu pomiarowego
  • umiejętność logicznego myślenia
  • łatwość komunikacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wykształcenie wyższe o profilu elektrotechnicznym
  • świadectwo kwalifikacyjne SEP
  • znajomość sprzętu radiotelekomunikacyjnego
  • znajomość systemów zasilających

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia dowodu osobistego
  • kopie dokumentów potwierdających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.07.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Chełm ul. Żwirki i Wigury 20

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. (082) 560-10-52.

Proponowane wynagrodzenie :mnożnik kwoty bazowej 1,1269 co daje 2111,63 zł miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat. List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.

Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30 w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Chełmie lub przesyłać pocztą pod wskazany powyżej adres.

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (decyduje data wpływu do ZKiSz KMP w Chełmie) nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Po weryfikacji formalnej ofert lista kandydatów zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie opublikowana na stronie internetowej KMP w Chełmie.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
KMP w Chełmie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach o podobnym charakterze.



Liczba odwiedzin: 2954

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Chełmie

Udostępnił: Elżbieta Mazurek

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 24.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×