Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmie
Ogłoszenie o naborze nr 8260ARCHIWALNE z dnia 08.02.2017 r.
-
Oferty do
24
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1/4
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
radca prawny
do spraw: obsługi prawnej
w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Chełmie
Chełm
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Browarna 2
22-100 Chełm
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- udzielanie pracownikom inspektoratu opinii i porad prawnych, a także wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, w szczególności prawa: administracyjnego, weterynaryjnego, podatkowego, cywilnego, zamówień publicznych, pracy
- reprezentowanie inspektoratu w postępowaniach sądowych i administracyjnych
- opiniowanie umów
- informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalnia inspektoratu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej - jednostkach sektora finansów publicznych, administracji weterynaryjnej lub w innych inspekcjach związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych
- Wpis na listę radców prawnych
- Bardzo dobra znajomość prawa oraz procedur administracyjnych
- Umiejętność obsługi komputera (LEX, Windows)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- samodzielność i inicjatywa
- wysoka kultura osobista
- uregulowany stosunek do służby wojskowej ( dotyczy mężczyzn)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.02.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Browarna 2
22-100 Chełm
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone w terminie 30 dni od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Dodatkowe informacje: (82) 565 50 58.