Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Chełma

Ogłoszenie o naborze nr 62872ARCHIWALNE z dnia 21.04.2020 r.

  • Oferty do
    4

    maja

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: inspekcji i kontroli

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Chełma



Miejsce wykonywania pracy:

Chełm

Adres urzędu:

Pl. Niepodległości 1
22-100 Chełm

WARUNKI PRACY

- praca biurowa i przy komputerze, - wyjazdy kontrolne na terenie miasta Chełma, - wyjazdy szkoleniowe, - samochód służbowy, - praca na II piętrze budynku z windą.

ZAKRES ZADAŃ

  • - kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego,
  • - przyjmowanie i sprawdzanie zawiadomień o zakończeniu robót budowlanych,
  • - prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie stosownych postanowień i decyzji administracyjnych w zakresie właściwości PINB,
  • - udział w czynnościach inspekcyjno – kontrolnych,
  • - prowadzenie postępowań egzekucyjnych wynikających z wydanych wcześniej decyzji administracyjnych,
  • - prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych,
  • - przyjmowanie interesantów oraz prowadzenie korespondencji urzędowej,
  • - wykonywanie statystyki miesięcznej, kwartalnej i rocznej do GUS,
  • - wykonywanie innych czynności zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie w zakresie budownictwa
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata praktyka w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • przynajmniej dwu letnia praktyka zawodowa w zakresie wykonywania obiektów budowlanych
  • uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych (rozporządzenia)
  • znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność działania w sytuacjach stresowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie
  • kopia uprawnień budowlanych
  • kopia dokumentu z którego wynika umiejętność stosowania przepisów ustawy prawo budowlane
  • kopia dokumentu z którego wynika umiejętność stosowania przepisów ustawy K.p.a.
  • kopia prawa jazdy
  • oświadczenie kandydata
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.05.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Chełma
    Pl. Niepodległości 1 (pokój 256)
    22-100 Chełm

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Miasta Chełma, Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, tel. 82 562 75 82,

e-mail: pinb.miasta.chelma@poczta.fm
• Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 82 562 75 81
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Miasta Chełma
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
• Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22¹ Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania wskazane powyżej jako niezbędne i złożą komplet dokumentów to potwierdzających oraz wymaganych w niniejszej procedurze zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Aplikacje kandydatów niewyłonionych w procesie rekrutacji zostaną udostępnione do odbioru w siedzibie Inspektoratu przez okres 7 dni roboczych od daty ukazania się informacji o wyniku naboru na wolne stanowisko, po czym dokumenty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
Przewidywany termin zatrudnienia: 15 maj 2020 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 82 562 75 82



Liczba odwiedzin: 3222

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Chełma

Udostępnił: Jacek Osmoła

Komórka organizacyjna: PINBm.Chełma

Wprowadzono: 21.04.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×