Komenda Miejska Policji w Chełmie

Ogłoszenie o naborze nr 28527ARCHIWALNE z dnia 08.06.2018 r.

  • Oferty do
    15

    czerwca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: Ochrony Informacji Niejawnych - umowa na czas nieobecności pracownika

Zespół do spraw Ochrony informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Chełm

22-100 Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20

Adres urzędu:

22-100 Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Budynek trzykondygnacyjny, brak wind. Podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku. Stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze budynku, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniach pracy naturalne i sztuczne. Korytarz, drzwi wejściowe do budynku, pomieszczenia biurowe i sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • nadzór nad obiegiem dokumentów w zakresie działania kancelarii tajnej
  • organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii tajnej oraz planowanie zadań w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wysyłanie, udostępnianie, przekazywanie materiałów niejawnych
  • przekazywanie lub udostępnianie, za pokwitowaniem dokumentów niejawnych do właściwych jednostek lub komórek organizacyjnych albo dla pracowników oraz sprawowanie bieżącej kontroli postępowania nad tymi dokumentami, a także egzekwowania ich zwrotu
  • prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnych
  • powielanie i rejestrowanie dokumentów niejawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • gromadzenie przepisów niejawnych oraz prowadzenie i aktualizacja dziennika przepisów, a także udostępnianie i wydawanie przepisów
  • prowadzenie okresowych kontroli w zakresie postępowania oraz zabezpieczenia dokumentów niejawnych poza kancelarią tajną przez pracowników KMP w Chełmie
  • realizacja czynności związanych obowiązkiem rozliczania się policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnej
  • prowadzenie szkoleń oraz udzielanie informacji w zakresie sporządzania i obiegu dokumentów niejawnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy praca kancelaryjno - biurowa (korespondencji niejawnej)
  • 1,5- 3 lata w administracji lub i rok doświadczenia w danym obszarze, praca kancelaryjno-biurowa (korespondencji niejawnej)
  • znajomość Ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych
  • obsługa komputera,
  • odpowiedzialność, komunikatywność,
  • zdolności organizacyjne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych
  • znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • samodzielność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.06.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Chełmie
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Żwirki i Wigury 20
    22-100 Chełm

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Komendant Miejski Policji w Chełmie z siedzibą w Chełmie, ul. Żwirki i Wigury 20, 22-100 Chełm. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Policji. Kandydat ma prawo wglądu do treści swoich danych i ich poprawiania.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. (082) 560-10-56 lub 560-10-52.

Proponowane wynagrodzenie : mnożnik kwoty bazowej 1,1207 co daje 2100,01 zł. miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat. List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.

Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30 w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Chełmie lub przesyłać pocztą pod wskazany powyżej adres.

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.

Po weryfikacji formalnej ofert lista kandydatów zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie opublikowana na stronie internetowej KMP w Chełmie.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
KMP w Chełmie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach o podobnym charakterze.

Komenda Miejska Policji w Chełmie jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2901

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Chełmie

Udostępnił: Elżbieta Mazurek

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 08.06.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×