Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ogłoszenie o naborze nr 13102ARCHIWALNE z dnia 14.07.2017 r.
-
Oferty do
24
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: księgowo – finansowych
Sekcji Techniki Specjalnej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia
Chełm
Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie ewidencji wydatków finansowych w zakresie uzbrojenia i techniki specjalnej
- Opisywanie i ewidencjonowanie faktur za dokonane zakupy w książce kontowej oraz wprowadzanie przelewów do programu finansowego w celu dokonania płatności
- Prowadzenie ewidencji głównej ilościowo-wartościowej w zakresie sprzętu uzbrojenia i techniki specjalnej
- Sporządzanie i rejestrowanie dowodów obrotu materiałowego w celu wydania/przyjęcia sprzętu z/do magazynu
- Udział w planowaniu potrzeb finansowych na zakup sprzętu i materiałów techniki specjalnej, środków przymusu bezpośredniego i materiałów wybuchowych w zależności od zużytej ilości lub utraty gwarancji
- Porównywanie ewidencji głównej z ewidencją prowadzoną w Pionie Głównego Księgowego, ewidencją magazynową oraz pomocniczą prowadzoną w granicznych jednostkach organizacyjnych
- Sporządzanie sprawozdań okresowych i wykazów, archiwizowanie wytworzonej dokumentacji
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w księgowości, administracji lub pracy biurowej
- Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 09.05.2014 r. w sprawie uzbrojenia Straży Granicznej (Dz. U. z 2014 r., poz. 658)
- Znajomość przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 04.04.2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (Dz. U. z 2017 r., poz. 729)
- Znajomość przepisów Zarządzenia nr 26 Komendanta Głównego SG z dnia 05.05.2016 r. w sprawie norm należności uzbrojenia oraz norm wyposażenia specjalnego, a także warunków przyznawania i użytkowania uzbrojenia Straży Granicznej (Dz. Urz. KGSG z 2016 r., poz. 21 z późn. zm.)
- Znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SGz dnia 31.10.2014 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej (Dz. Urz. KGSG z 2014 r., poz.120 z późn. zm.) –tylko w zakresie Działu I oraz XII
- Znajomość obsługi komputera i programów biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej
ul. Trubakowska 2
22-100 Chełm
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2000,- zł.
Planowana data zatrudnienia: ok. 01.09.2017 r.
Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu. Osoby zostaną powiadomione telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.
Techniki/metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test merytoryczny (wiedzy), rozmowa kwalifikacyjna.
Dane osobowe zawarte w ofertach będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Osoby aplikujące mają prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.