Komenda Miejska Policji w Lublinie

Ogłoszenie o naborze nr 3911ARCHIWALNE z dnia 27.09.2016 r.

  • Oferty do
    7

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej

Komisariatu Policji w Bychawie



Miejsce wykonywania pracy:

Bychawa

Komisariat Policji w Bychawie
ul. Piłsudskiego 44, 23-100 Bychawa

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3, 20-064 Lublin

WARUNKI PRACY

Praca w Komisariacie Policji w Bychawie na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, ksero itp.). Miejsce wykonywania pracy: II piętro budynku 2-piętrowego. Wejście do budynku nie posiada stosownego podjazdu dla samodzielnego poruszania się osób na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, nie posiada windy. Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzi punkt kancelarii tajnej w komisariacie tj:przyjmuje, przygotowuje i wysyła dokumenty niejawne, rejestruje w obowiązujących dziennikach i rejestrach dokumenty o charakterze niejawnym, prowadzi rejestr i zbiór przepisów niejawnych oraz zapoznaje policjantów i pracowników z przepisami w tym zakresie
  • Prowadzi dziennik podawczy, korespondencyjny, książkę doręczeń, skorowidz imienno-rzeczowy oraz przyjmuje przesyłki z punktu wymiany korespondencji, przedkłada do dekretacji kierownikowi jednostki i przekazuje do odpowiednich stanowisk w komisariacie jak również przygotowuje przesyłki do wysłania
  • Prowadzi elektroniczny rejestr czynności dochodzeniowo-śledczych oraz postępowań sprawdzających zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
  • Prowadzi: rejestry, ewidencje, wprowadza do Systemu Wspomagania Operacyjnego Policji - SWOP (urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, badania profilaktyczne policjantów i pracowników komisariatu oraz grafiki służby kierownictwa i dyżurnych). Ponadto prowadzi ewidencje pieczęci, stempli i identyfikatorów w celu ewidencjonowania danych w przedmiotowym zakresie
  • Przygotowuje i przekazuje dokumenty do archiwizacji oraz prowadzi dokumentację związaną z przekazanymi materiałami do składnicy akt KMP w Lublinie w celu realizacji przepisów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku kancelaryjno-biurowym
  • znajomość pracy kancelaryjno-biurowej
  • znajomość ustaw: o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, o Policji i aktów wykonawczych do wymienionych ustaw
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dokładność, dyscyplina pracy, komunikatywność, terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy kancelaryjno-biurowej w urzędach administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 182, poz. 1228 ze zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.10.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Lublinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Północna 3
    20-064 Lublin

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym/oświadczeniami, otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.



Liczba odwiedzin: 3157

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Lublinie

Udostępnił: Krystyna Kamińska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 27.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×