Komenda Miejska Policji w Lublinie
Ogłoszenie o naborze nr 3911ARCHIWALNE z dnia 27.09.2016 r.
-
Oferty do
7
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej
Komisariatu Policji w Bychawie
Bychawa
Komisariat Policji w Bychawie
ul. Piłsudskiego 44, 23-100 Bychawa
Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3, 20-064 Lublin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzi punkt kancelarii tajnej w komisariacie tj:przyjmuje, przygotowuje i wysyła dokumenty niejawne, rejestruje w obowiązujących dziennikach i rejestrach dokumenty o charakterze niejawnym, prowadzi rejestr i zbiór przepisów niejawnych oraz zapoznaje policjantów i pracowników z przepisami w tym zakresie
- Prowadzi dziennik podawczy, korespondencyjny, książkę doręczeń, skorowidz imienno-rzeczowy oraz przyjmuje przesyłki z punktu wymiany korespondencji, przedkłada do dekretacji kierownikowi jednostki i przekazuje do odpowiednich stanowisk w komisariacie jak również przygotowuje przesyłki do wysłania
- Prowadzi elektroniczny rejestr czynności dochodzeniowo-śledczych oraz postępowań sprawdzających zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
- Prowadzi: rejestry, ewidencje, wprowadza do Systemu Wspomagania Operacyjnego Policji - SWOP (urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, badania profilaktyczne policjantów i pracowników komisariatu oraz grafiki służby kierownictwa i dyżurnych). Ponadto prowadzi ewidencje pieczęci, stempli i identyfikatorów w celu ewidencjonowania danych w przedmiotowym zakresie
- Przygotowuje i przekazuje dokumenty do archiwizacji oraz prowadzi dokumentację związaną z przekazanymi materiałami do składnicy akt KMP w Lublinie w celu realizacji przepisów
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku kancelaryjno-biurowym
- znajomość pracy kancelaryjno-biurowej
- znajomość ustaw: o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, o Policji i aktów wykonawczych do wymienionych ustaw
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych oraz urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dokładność, dyscyplina pracy, komunikatywność, terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy kancelaryjno-biurowej w urzędach administracji publicznej
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne"
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 182, poz. 1228 ze zm.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
20-064 Lublin
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym/oświadczeniami, otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.