Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
Ogłoszenie o naborze nr 57454ARCHIWALNE z dnia 16.11.2019 r.
-
Oferty do
26
listopada
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
w Zespole Kadr i Szkolenia
Zgierz
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
ul. Długa 58/60
95-100 Zgierz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opracowywanie rozkazów organizacyjnych oraz regulaminów funkcjonowania Komendy,
- realizowanie właściwej polityki gospodarowania etatami w jednostkach i komórkach organizacyjnych Komendy oraz prowadzenie ewidencji organizacyjno-etatowej,
- realizowanie właściwej polityki awansowej i odznaczeniowej,
- prowadzenie i nadzorowanie postępowań administracyjnych w zakresie spraw osobowych policjantów,
- przygotowywanie projektów rozkazów, decyzji i postanowień dla Komendanta jako organu I instancji dla podległych policjantów oraz przełożonego właściwego w sprawach osobowych i dyscyplinarnych,
- przygotowywanie dokumentacji emerytalno-rentowej policjantów,
- przyjmowanie dokumentów od kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby oraz innych form zatrudnienia,
- prowadzenie naborów wewnętrznych w związku z Koncepcją Polityki Kadrowej dotyczącej funkcjonariuszy Policji w garnizonie łódzkim,
- archiwizowanie akt osobowych policjantów i pracowników Policji,
- wdrażanie jednolitego systemu szkolenia i doskonalenia zawodowego oraz ustalanie potrzeb w tym zakresie dla poszczególnych rodzajów służb policyjnych, krzepienie kultury fizycznej oraz podnoszenie indywidualnej sprawności fizycznej policjantów,
- prowadzenie systemu informatycznego SWOP, SESPOL, Płatnik,
- wykonywanie zadań z zakresu medycyny pracy, wydawanie skierowań na badania z zakresu medycyny pracy, przestrzeganie terminowości wykonania badań.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość przepisów z zakersu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o służbie cywilnej,
- samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe wyższe wykształcenie prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok
- znajomość obsługi programu Płatnik
- poświadczenie bezpieczeństwa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.11.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
ul. Długa 58/60
95-100 Zgierz
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Zgierzu komendant@zgierz.ld.policja.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@zgierz.ld.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Dane nie są przekazywanie do innych podmiotów
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.500,00 zł brutto + wysługa lat,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.