Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
Ogłoszenie o naborze nr 48775ARCHIWALNE z dnia 05.06.2019 r.
-
Oferty do
10
czerwca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
w Sekcji Finansów
Zgierz
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
ul. Łąkowa 6/8
95-100 Zgierz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- • Prowadzenie kartotek osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w zakresie wszystkich świadczeń płacowych
- • Obsługa programu „PŁATNIK”.
- • Sporządzanie list płac funkcjonariuszy i pracowników cywilnych na bieżąco, według zleceń, angaży i innych decyzji Komendanta
- • Prowadzenie kontroli list płac według ustalonego wzoru.
- • Zgłaszanie zatrudnionych i wyrejestrowanie zwolnionych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z Ubezpieczeń Społecznych
- • Sporządzanie deklaracji ZUS i podatkowych do odpowiednich urzędów.
- • Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS, Komendy Wojewódzkiej PSP w Łodzi.
- • Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji Finansów i przekazanie jej do Archiwum Zakładowego Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
- Nieposzlakowana opinia
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się aplikacjami biurowymi tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, programem do tworzenia prezentacji multimedialnych
- Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ZUS dotyczących rozliczania i potrącania składek, oraz naliczania zasiłków chorobowych
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, finanse i rachunkowość, administracja i zarządzanie.
- Znajomość programu „PŁATNIK”.
- Znajomość przepisów z zakresu archiwizacji dokumentów.
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i przyswajania danych
- Sumienność, dokładność, rzetelność i terminowość.
- Zdolności logicznego i analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Kopie dokumentów potwierdzających uregulowany stosunek do służby wojskowej (w przypadku kandydatów-mężczyzn).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.06.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
ul. Łąkowa 6/8
95-100 Zgierz
Z dopiskiem: „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu, z siedzibą w Zgierzu, ul. Łąkowa 6/8.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych 90-521 Łódź, ul. Wólczańska 111/113, e-mail iod@straz.lodz.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych osobowych mogą być: organy publiczne, firma pocztowa, podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz KW PSP w Łodzi, jednostki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 2.250,00 zł. brutto.
Kompletną dokumentację w zamkniętej kopercie należy składać w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu ul. Łąkowa 6/8 od poniedziałku od piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, bądź za pośrednictwem poczty do dnia 10.06.2019 r.
Kopertę należy opisać „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko”.
Oferty złożone po terminie (tj. po 10.06.2019 r. liczy się data wpływu do sekretariatu Komendy, a nie data stempla pocztowego) lub które nie zawierają kompletu dokumentów bądź nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Proces naboru składa się z II etapów:
• etap I - weryfikacja dokumentów – 11.06.2019 r.
• etap II - rozmowa kwalifikacyjna - 13.06.2019 r..
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy w dniu 12.06.2019 r. do godz. 15:30
Wyniki II etapu procesu rekrutacyjnego (tj. rozmowa kwalifikacyjna) zostaną opublikowane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy w dniu 14.06.2019 r. do godz. 15:30
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie oznacza rezygnację z udziału
w postępowaniu.
Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko starszego inspektora w Sekcji Finansów znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń). Przewidywany termin zatrudnienia: 17.06.2019 r.
Dokumenty osób, które nie zostały zatrudnione, bądź nie spełniały wymagań formalnych będzie można odebrać w terminie 30 dni od zakończenia naboru. Po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 042-714-55-78/79/80 w dni robocze
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30