Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu

Ogłoszenie o naborze nr 46276ARCHIWALNE z dnia 16.04.2019 r.

  • Oferty do
    26

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: gospodarki mandatowej i transportowej

w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Zgierz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
ul. Długa 58/60
95-100 Zgierz

WARUNKI PRACY

praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca przy oświetleniu sztucznym, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na parterze

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowań szkodowych w zakresie szkód komunikacyjnych, poinwentaryzacyjnych, wyposażenia osobistego funkcjonariuszy
  • przyjmowanie wniosków i sporządzanie zestawień do wniosków o wypłatę ryczałtu za niewykorzystany przejazd
  • prowadzenie ewidencji mandatów karnych i gotówkowych przy pomocy systemu mandaty.gov.pl
  • sprawozdawczość szkodowa i transportowa oraz ewidencja i gospodarka druków MRD
  • ścisła współpraca z Radcą Prawnym w zakresie informacji dotyczącej egzekucji komorniczych, postanowień sądu
  • sporządzanie list należności finansowych przy pomocy aplikacji SWOP w zakresie posiłków profilaktycznych oraz przejazdu funkcjonariuszy
  • realizacja zadań mobilizacyjno-obronnych w zakresie właściwości zespołu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • umiejętność interpretowania przepisów
  • obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
  • umiejętność podejmowania decyzji, organizacji pracy własnej i pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok
  • poświadczenie bezpieczeństwa
  • znajomość przepisów o postępowaniach szkodowych, przepisów o transporcie, Ustawa o Policji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie, umiejętności

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.04.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
    ul. Długa 58/60
    95-100 Zgierz

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Zgierzu, komendant@zgierz.ld.policja.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@zgierz.ld.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane do innych podmiotów
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone ( o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2364.93 zł brutto miesięcznie + wysługa lat,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.



Liczba odwiedzin: 5147

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu

Udostępnił: Justyna Kominiak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 16.04.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×