Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
Ogłoszenie o naborze nr 46276ARCHIWALNE z dnia 16.04.2019 r.
-
Oferty do
26
kwietnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: gospodarki mandatowej i transportowej
w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia
Zgierz
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
ul. Długa 58/60
95-100 Zgierz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań szkodowych w zakresie szkód komunikacyjnych, poinwentaryzacyjnych, wyposażenia osobistego funkcjonariuszy
- przyjmowanie wniosków i sporządzanie zestawień do wniosków o wypłatę ryczałtu za niewykorzystany przejazd
- prowadzenie ewidencji mandatów karnych i gotówkowych przy pomocy systemu mandaty.gov.pl
- sprawozdawczość szkodowa i transportowa oraz ewidencja i gospodarka druków MRD
- ścisła współpraca z Radcą Prawnym w zakresie informacji dotyczącej egzekucji komorniczych, postanowień sądu
- sporządzanie list należności finansowych przy pomocy aplikacji SWOP w zakresie posiłków profilaktycznych oraz przejazdu funkcjonariuszy
- realizacja zadań mobilizacyjno-obronnych w zakresie właściwości zespołu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- umiejętność interpretowania przepisów
- obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
- umiejętność podejmowania decyzji, organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok
- poświadczenie bezpieczeństwa
- znajomość przepisów o postępowaniach szkodowych, przepisów o transporcie, Ustawa o Policji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie, umiejętności
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.04.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
ul. Długa 58/60
95-100 Zgierz
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Zgierzu, komendant@zgierz.ld.policja.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@zgierz.ld.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane do innych podmiotów
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone ( o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2364.93 zł brutto miesięcznie + wysługa lat,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.