Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
Ogłoszenie o naborze nr 6713ARCHIWALNE z dnia 21.12.2016 r.
-
Oferty do
31
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Ruchu Drogowego
Zgierz
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
ul. Długa 58/60
95-100 Zgierz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie SEWIK i odpowiadanie za prawidłową rejestrację wypadków i kolizji drogowych,
- prowadzenie dziennika korespondencji Wydziału Ruchu Drogowego, rejestracja materiałów,
- prowadzenie SWOP, SWD, SESPOL i odpowiadanie za poprawność wprowadzonych danych do w/w systemów,
- sporządzanie sprawozdań zbiorczych z prowadzonych działań prewencyjno-represyjnych,
- archiwizacja dokumentów wytworzonych przez Wydział Ruchu Drogowego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- dyspozycyjność,
- samodzielność, umiejętność dobrej organizacji pracy
- wysoka kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie i umiejętności
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
ul. Długa 58/60
95-100 Zgierz
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 1993.39,- zł. brutto
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.