Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu
Ogłoszenie o naborze nr 40213ARCHIWALNE z dnia 29.12.2018 r.
-
Oferty do
14
stycznia
2019
-
Wymiar etatu
3/4
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
Zespołu Informatyki i Łączności
Wieluń
98-300 Wieluń, ul. Warszawska 22A
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- komputerowe przetwarzanie informacji w informatycznych systemach policyjnych i pozapolicyjnych
- prowadzenie przeglądów i nadzorowanie funkcjonowania central teleinformatycznych i urządzeń teletransmisyjncyh
- dbałość o jakościowy i ilościowy stan sprzętu, prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów informatycznych, dokumentacji technicznej i urządzeń będących w eksploatacji
- obsługa policyjnych i pozapolicyjnych systemów informatycznych
- zapewnienie sprawności technicznej systemów teleinformatycznych
- konfiguracja, instalacja oprogramowania sprzętu komputerowego
- przenoszenie, przetwarzanie danych z dokumentów źródłowych do systemów informatycznych
- zapewnienie prawidłowej eksploatacji systemów i sieci teleinformatycznych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- umiejętność prac instalatorsko-montażowych o prostych rozwiązaniach technicznych
- dobra znajomość zagadnień dot. sieci LAN
- dobra znajomość administrowania systemami Windows,Unix
- znajomość systemów CMS
- niekaralność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- dyspozycyjność
- poświadczenie bezpieczeństwa
- posiadanie prawo jazdy kat. B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażaniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.01.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu
98-300 Wieluń
ul. Warszawska 22a
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Warszawska 22a tel. (43)843-72-12
- Kontakt do inspektora ochrony danych: ido@ld.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: KPP Wieluń
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- proponowane wynagrodzenie : ok 2.500,- zł
- oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- warunkiem zatrudnienia będzie uzyskanie przez wybranego kandydata poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne"
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
- kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani
- oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 w KPP w Wieluniu lub przesłać listownie
- wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i czytelny podpis!!!
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (43)843-72-16