Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu

Ogłoszenie o naborze nr 20060ARCHIWALNE z dnia 30.12.2017 r.

  • Oferty do
    12

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Zespole Informatyki i Łączności



Miejsce wykonywania pracy:

Wieluń

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu
ul. Warszawska 22a
98-300 Wieluń

WARUNKI PRACY

- występowanie barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • zapewnienie sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, urządzeń zasilających w celu prawidłowego funkcjonowania łączności w jednostce i między jednostkami
  • prowadzenie przeglądów i nadzorowanie funkcjonowania central telefonicznych i urządzeń teletransmisyjnych
  • dbałość o jakościowy i ilościowy stan sprzętu, prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów łączności, dokumentacji technicznej i urządzeń będących w eksploatacji
  • obsługa policyjnych i pozapolicyjnych systemów informatycznych i łączności
  • zapewnienie sprawności technicznej systemów teleinformatycznych
  • konfiguracja, instalacja oprogramowania sprzętu komputerowego, drukarek komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych
  • przenoszenie, przetwarzanie danych z dokumentów źródłowych do systemów informatycznych
  • zapewnienie prawidłowej eksploatacji i sieci teleinformatycznych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość zasad budowy systemów telekomunikacyjnych, współpracy z siecią publiczną
  • znajomość działania sprzętu urządzeń łączności przewodowej i radiowej oraz systemów zasilania stosowanych w telekomunikacji
  • umiejętność prac instalatorsko - montażowych o prostych rozwiązaniach technicznych
  • dobra znajomość zagadnień dot. sieci LAN
  • dobra znajomość administrowania systemami Windows, Unix
  • znajomość systemów CMS
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w dziedzinie elektrotechniki i elektroniki
  • uprawnienia elektryczne SEP-typu E
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • dyspozycyjność
  • poświadczenie bezpieczeństwa
  • posiadanie prawa jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.01.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu
    ul. Warszawska 22a
    98-300 Wieluń

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- proponowane wynagrodzenie 2.500,- brutto
- oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane !!!
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
- kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie
- w przypadku dużej ilości ofert przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy lub umiejętności
- oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 w KPP w Wieluniu lub przesłać listowanie na adres ul. Warszawska 22a 98-300 Wieluń
- wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i czytelny podpis!!!!!!
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 43-843-72-16



Liczba odwiedzin: 4552

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu

Udostępnił: Małgorzata Zandecka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 30.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×