Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Skierniewicach

Ogłoszenie o naborze nr 24139ARCHIWALNE z dnia 17.03.2018 r.

  • Oferty do
    22

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: finansów i wynagrodzenia

zespół ds finansowo-księgowych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Skierniewicach



Miejsce wykonywania pracy:

Skierniewice

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Skierniewicach
ul. Miedniewicka 25
96-100 Skierniewice

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy t. komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon. Dodatkowo pokój wyposażony w meble biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Praca w pomieszczeniu biurowym Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Skierniewicach, ul. Miedniewicka 25. Budynek biurowy dwukondygnacyjny. W budynku brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa kasy PIW Skierniewice
  • obsługa bezgotówkowa w bankowości elektronicznej NBE
  • wystawianie faktur, prowadzenie rejestrów i rozliczeń VAT
  • sporządzanie dokumentacji finansowej i księgowej
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • prowadzenie magazynu gospodarczego
  • zapewnienie zaopatrzenia Inspektoratu w niezbędne materiały i druki
  • wspieranie innych działów w pracach administracyjno-biurowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • staż pracy: 1 rok
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości i finansów publicznych
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • dobra znajomość pakietu biurowego MS Office
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • odpowiedzialność, rzetelność, tereminowość, dobra organizacja pracy
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej i/lub w obszarze związanym z finansami
  • szkolenia/kursy w zakresie rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, prawa podatkowego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Miedniewicka 25
    96-100 Skierniewice

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- w ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mali, numer telefonu;
- dokumenty aplikacyjne oraz oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualna datą;
- osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie;
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr 46 833 32 68



Liczba odwiedzin: 3285

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Skierniewicach

Udostępnił: Anna Perka

Komórka organizacyjna: sekretariat

Wprowadzono: 17.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×