Komenda Miejska Policji w Skierniewicach

Ogłoszenie o naborze nr 53277ARCHIWALNE z dnia 29.08.2019 r.

  • Oferty do
    10

    września

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administrowania Systemem Wspomagania Dowodzenia, koordynowania obiegiem dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych oraz obsługi Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości Policji

Wydział Prewencji



Miejsce wykonywania pracy:

Skierniewice

Adres urzędu:

96-100 Skierniewice, ul. Sobieskiego 69

WARUNKI PRACY

Praca w systemach informatycznych, stanowisko przewiduje zastępstwa na Stanowisku Kierowania, gdzie praca odbywa się w sposób ciągły ( w godzinach 7.00-19.00 i 19.00-7.00)

ZAKRES ZADAŃ

  • Administruje Systemem Wspomagania Dowodzenia w zakresie prowadzenia ewidencji użytkowników oraz osób uprawnionych do korzystania z danych systemu i aktualizacji słowników terminologicznych w systemie w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań służbowych przez użytkowników systemu oraz monitorowania jakości danych wprowadzanych do systemu.
  • Koordynuje obiegiem dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych Wydziału Prewencji prowadząc teczki upoważnień funkcjonariuszy i pracowników celem zapewnienia właściwego przetwarzania danych osobowych przez osoby upoważnione.
  • Weryfikuje ważność kart mikroprocesorowych funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Prewencji oraz prowadzi całość dokumentacji celem zapewnienia ciągłości dostępu użytkowników do danych z policyjnych systemów informatycznych.
  • Wprowadza w ramach Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości Policji dane sprawozdawcze dotyczące "Niebieskich Kart" w celu zapewnienia bieżącej informacji jednostkom nadrzędnym.
  • Sporządza zestawienia oraz sprawozdania z policyjnych działań z zakresu imprez masowych w celu zapewnienia prawidłowego zabezpieczenia imprez oraz późniejszego ich rozliczenia w systemach policyjnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: co najmniej 1 rok w administracji publicznej, w obsłudze systemów informatycznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.09.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego 69 , Zespół Kadr i Szkolenia, tel. 46 834 12-36, 46 834 12-32

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji 96-100 Skierniewice, ul Sobieskiego 69
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Łukasz Szczerbakowicz iod@ld.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Zespół Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Skierniewicach
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,4160 po przeliczeniu 2.714,39 brutto miesięcznie.



Liczba odwiedzin: 4585

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Skierniewicach

Udostępnił: Bożena Adamiec

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 29.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×