Komenda Miejska Policji w Skierniewicach

Ogłoszenie o naborze nr 37780ARCHIWALNE z dnia 14.11.2018 r.

  • Oferty do
    26

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: ochrony danych osobowych

Zespół Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Skierniewice

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji, 96-100 Skierniewice, ul. Sobieskiego 69

WARUNKI PRACY

Normalne - praca biurowa

ZAKRES ZADAŃ

  • Udział w opracowaniu i aktualizowaniu dokumentacji bezpieczeństwa danych osobowych w celu wdrożenia środków technicznych i organizacyjnych zapewniających bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych
  • Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie prowadzenia postępowań wyjaśniających w związku z wystąpieniem incydentów w celu podejmowania działań zmierzających do zmniejszenia możliwości wystąpienia incydentu
  • Organizacja i dokumentowanie szkoleń z zakresu danych osobowych w celu uzyskania niezbędnego poziomu wiedzy przez funkcjonariuszy i pracowników w zakresie ochrony danych osobowych
  • Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych w celu zapewnienia odpowiedniej ochrony przetwarzanych danych osobowych
  • Prowadzenie ewidencji nadanych/odebranych upoważnień do przetwarzania danych osobowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: Praca w obszarze ochrony danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjno-prawne
  • staż pracy: Praca w obszarze ochrony danych osobowych, znajomość przepisów resortowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.11.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji 96-100 Skierniewice, ul. Sobieskiego 69, Zespół Kadr i Szkolenia, tel. 46 834-12-36 , 46 834-12-32

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji 96-100 Skierniewice, ul. Sobieskiego 69
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Jacek Ciechański iod@ld.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Zespół Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Skierniewicach
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,3092, po przeliczeniu 2453,23 brutto miesięcznie .

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3225

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Skierniewicach

Udostępnił: Bożena Adamiec

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 14.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×