Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu

Ogłoszenie o naborze nr 44888ARCHIWALNE z dnia 21.03.2019 r.

  • Oferty do
    1

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: naliczeń finansowych i gospodarki mandatowej

Zespół do spraw Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Sieradz

Adres urzędu:

98-200 Sieradz
ul. Sikorskiego 2

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na drugim piętrze. W budynku brak jest windy. Budynek i pomieszczenia sanitarno – higieniczne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Czas pracy, zgodny z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca jednozmianowa przy komputerze.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie gospodarki mandatowej
  • gospodarka drukami resortowymi ścisłego zarachowania i prowadzenie dokumentacji przychodowo – rozchodowej ww. druków
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym faktur i rachunków wystawianych przez biegłych i instytuty, oraz prowadzenie rejestru opracowanych dokumentów księgowych
  • rozliczanie kosztów dojazdów do służby
  • rozliczanie wydatków związanych z osobami przybranymi do okazania
  • prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu techniki policyjnej i urządzeń do pomiaru trzeźwości
  • prowadzenie dokumentacji przychodowo – rozchodowej na materiały i sprzęt techniki policyjnej i urządzeń do pomiaru trzeźwości
  • przygotowanie do wybrakowania zużytego sprzętu techniki policyjnej i urządzeń do pomiaru trzeźwości
  • wysyłanie urządzeń do pomiaru trzeźwości do legalizacji, wzorcowania, naprawy, sprawdzenia pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym wystawionych z tego tytułu faktur
  • gospodarka odpadami niebezpiecznymi z zakresu techniki policyjnej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość kodeksu pracy
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.04.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
    ul. Sikorskiego 2
    98-200 Sieradz
    z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)     2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu przetwarza Pana/Pani dane osobowe: 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2, kod 98-200 Sieradz; 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail:iod@ld.policja.gov.pl; 3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone, jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y; 5. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych; 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem; 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie: 2 350,- zł brutto.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie.
Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego oraz zakresu zadań realizowanych na stanowisku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 43 827 77 09 lub 43 827 74 16.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3120

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu

Udostępnił: Anna Zawieja

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 21.03.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×