Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
Ogłoszenie o naborze nr 44888ARCHIWALNE z dnia 21.03.2019 r.
-
Oferty do
1
kwietnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: naliczeń finansowych i gospodarki mandatowej
Zespół do spraw Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia
Sieradz
98-200 Sieradz
ul. Sikorskiego 2
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie gospodarki mandatowej
- gospodarka drukami resortowymi ścisłego zarachowania i prowadzenie dokumentacji przychodowo – rozchodowej ww. druków
- sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym faktur i rachunków wystawianych przez biegłych i instytuty, oraz prowadzenie rejestru opracowanych dokumentów księgowych
- rozliczanie kosztów dojazdów do służby
- rozliczanie wydatków związanych z osobami przybranymi do okazania
- prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu techniki policyjnej i urządzeń do pomiaru trzeźwości
- prowadzenie dokumentacji przychodowo – rozchodowej na materiały i sprzęt techniki policyjnej i urządzeń do pomiaru trzeźwości
- przygotowanie do wybrakowania zużytego sprzętu techniki policyjnej i urządzeń do pomiaru trzeźwości
- wysyłanie urządzeń do pomiaru trzeźwości do legalizacji, wzorcowania, naprawy, sprawdzenia pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym wystawionych z tego tytułu faktur
- gospodarka odpadami niebezpiecznymi z zakresu techniki policyjnej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość kodeksu pracy
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- dyspozycyjność
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.04.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
ul. Sikorskiego 2
98-200 Sieradz
z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu przetwarza Pana/Pani dane osobowe: 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2, kod 98-200 Sieradz; 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail:iod@ld.policja.gov.pl; 3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone, jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y; 5. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych; 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem; 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie: 2 350,- zł brutto.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie.
Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego oraz zakresu zadań realizowanych na stanowisku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 43 827 77 09 lub 43 827 74 16.