Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 3737ARCHIWALNE z dnia 21.09.2016 r.

  • Oferty do
    26

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Dziale Obsługi Bezpośredniej



Miejsce wykonywania pracy:

Radomsko

Urząd Skarbowy w Radomsku
ul. Mickiewicza 4
97-500 Radomsko

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, - praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, - narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, - stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku trzypiętrowym, - budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku, - budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, - w budynku brak pomieszczeń higienicznosanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • rejestracja pism i innych dokumentów przychodzących drogą pocztową, w formie elektronicznej lub składanych bezpośrednio przez instytucje w systemie Biblioteka Akt lub SZD,
  • otwieranie przesyłek pocztowych, z wyjątkiem przesyłek oznaczonych klauzulą niejawności w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz adresowanych imiennie do Naczelnika Urzędu i pozostałych pracowników,
  • odbiór przesyłek pocztowych z korespondencją przekazywanych z Urzędu Pocztowego w Radomsku ( w tym w szczególności sprawdzanie zgodności odbieranych przesyłek poleconych z wykazem pocztowym ) a także dostarczanych bezpośrednio przez instytucje oraz potwierdzanie, w razie potrzeby, faktu otrzymania tych dokumentów,
  • dekretacja w systemie Biblioteka Akt dokumentów podlegających automatycznej dekretacji oraz wstępna dekretacja w tymże systemie pozostałych pism i innych dokumentów, a następnie – po otrzymaniu od Naczelnika Urzędu lub Zastępców Naczelnika zadekretowanej korespondencji – weryfikacja wprowadzonych do systemu dekretacji,
  • sporządzanie codziennych wydruków zawierających informacje o dokumentach wprowadzonych do systemu Biblioteka Akt,
  • podział korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne oraz jej przekazywanie zgodnie z dekretacją Naczelnika Urzędu lub Zastępców Naczelnika,
  • wprowadzanie danych wynikających z deklaracji i zeznań podatkowych do systemów informatycznych POLTAX, CZM, BIBLIOTEKA AKT oraz innych stosowanych w Urzędzie aplikacji w celu bieżącego ewidencjonowania dokumentów,
  • prowadzenie czynności sprawdzających, w razie nieprawidłowości lub błędów w złożonych deklaracjach lub zeznaniach podatkowych oraz na podstawie składanych przez podatników wniosków o stwierdzenie nadpłaty w celu bieżącej kontroli ich prawidłowości pod względem merytorycznym i rachunkowym.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy w administracji lub pracy biurowej.
  • znajomość przepisów prawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • znajomość struktury organizacyjnej Urzędu,
  • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • cierpliwość, dokładność, uprzejmość,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów : Biblioteka Akt, SZD.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 3737

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie.
Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji.
Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.810,76 zł

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-206 .

Wzory oświadczeń można pobrać https://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach .



Liczba odwiedzin: 2553

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Udostępnił: Klaudia Wątorska

Komórka organizacyjna: Wydział Personalny

Wprowadzono: 21.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×