Komenda Powiatowa Policji w Radomsku

Ogłoszenie o naborze nr 20299ARCHIWALNE z dnia 06.01.2018 r.

  • Oferty do
    16

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjnej

w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych i Obsługi Kancelaryjnej



Miejsce wykonywania pracy:

Radomsko

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji
97-500 Radomsko
ul. Piłsudskiego 56

WARUNKI PRACY

praca biurowa, w siedzibie urzędu, obsługa komputera poniżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na I piętrze.

ZAKRES ZADAŃ

  • - wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji,
  • - prowadzenie ewidencji oraz rejestru zbiorów danych osobowych, prowadzenie ewidencji wydanych upoważnień do dostępu do danych osobowych oraz opracowywanie programów szkoleń w zakresie ochrony danych osobowych,
  • - prowadzenie ewidencji i aktualizowanie obowiązujących aktów prawnych wpływających do jednostki,
  • - obsługiwanie poczty specjalnej, tj. przyjmowanie i wydawanie przesyłek jednostkom i komórkom organizacyjnym komendy, nadawanie przesyłek kurierom, prowadzenie przychodu i rozchodu poczty specjalnej,
  • - prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dla dokumentacji niejawnej,
  • - prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie policjantów i pracowników z pobranych referentek, pieczęci i stempli.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obsłudze kancelaryjnej jednostek budżetowych
  • - dobra znajomość struktury Komendy Powiatowej Policji w Radomsku
  • - znajomość ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)
  • - znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18,01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67))

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.01.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Radomsku
    ul. Piłsudskiego 56
    97-500 Radomsko

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- wynagrodzenie: 1,3182 mnożnik kwoty bazowej, tj. 2470,09 zł brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- oferty należy składać w kopertach na adres wskazany powyżej z dopiskiem "oferta na stanowisko starszego inspektora ds. obsługi kancelaryjnej"



Liczba odwiedzin: 3312

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Radomsku

Udostępnił: Katarzyna Olejniczak

Komórka organizacyjna: Zespół Kontroli, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 06.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×