Komenda Powiatowa Policji w Radomsku
Ogłoszenie o naborze nr 17677ARCHIWALNE z dnia 08.11.2017 r.
-
Oferty do
13
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi informatycznej
w Zespole Łączności i Informatyki
Radomsko
Komenda Powiatowa Policji
97-500 Radomsko
ul. Piłsudskiego 56
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - zarządzanie i administrowanie systemami oraz prowadzenie bieżącej obsługi serwerów w Komendzie Powiatowej Policji w Radomsku
- - uruchamianie policyjnych systemów komputerowych w sieci Komendy,
- - obsługiwanie systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej Komendy,
- - realizowanie czynności związanych z techniczną obsługą monitoringu wizyjnego Komendy i jednostek podległych oraz obsługa monitoringu przemysłowego,
- - prowadzenie szkoleń policjantów w zakresie obsługi terminali, programów,
- - wprowadzanie i udostępnianie danych w systemach policyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- wiedza na temat funkcjonowania oraz topologii sieci komputerowych
- samodzielność i zdolność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe studia o kierunku informatycznym
- - poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli poufne
- - dobra znajomość struktury Komendy Powiatowej Policji w Radomsku
- - praca w jednostkach podległych MSWiA
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.11.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Radomsku
ul. Piłsudskiego 56
97-500 Radomsko
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie: 1,4459 mnożnik kwoty bazowej, tj. 2709,38 brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- oferty należy składać w kopertach na adres wskazany powyżej z dopiskiem "oferta na stanowisko specjalisty ds. obsługi informatycznej w Zespole Łączności i Informatyki"