Komenda Powiatowa Policji w Radomsku
Ogłoszenie o naborze nr 317ARCHIWALNE z dnia 08.06.2016 r.
-
Oferty do
21
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: wprowadzania danych
w Zespole Łączności i Informatyki
Radomsko
97-500 Radomsko
ul. Piłsudskiego 56
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji,
- weryfikacja dokumentów będących podstawą do rejestracji w systemach policyjnych,
- dokonywanie sprawdzeń w systemach informatycznych,
- bieżący nadzór i udokumentowana kontrola wykorzystania sprzętu i oprogramowania,
- archiwizacja wytworzonych dokumentów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 1 rok w obsłudze aplikacji bazodanowych
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych,
- bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności MS Excel,
- umiejętność komunikowania się, planowania i dobra organizacja własnej pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i zdolność analitycznego myślenia,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie realizowanych zadań: ustawa o Policji, Decyzja Nr 125 Komendanta Głównego Policji z dnia 05.04.2013r. w sprawie funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- - poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli poufne,
- - dobra znajomość struktury Komendy Powiatowej Policji w Radomsku
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- - kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Radomsku
ul. Piłsudskiego 56
97-500 Radomsko
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie: 1,1108 mnożnik kwoty bazowej, tj. 2081,46 brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej http://www.policja.pl/era w zakładce "Praca"