Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach

Ogłoszenie o naborze nr 19840ARCHIWALNE z dnia 22.12.2017 r.

  • Oferty do
    5

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Zespole do spraw Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Poddębice

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach, ul. Targowa 22

WARUNKI PRACY

Praca w budynku, praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych, podjazdy dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego oraz realizacja przydzielonej korespondencji
  • Kontrola pod względem merytorycznym faktur
  • Wykonywanie zadań z zakresu gospodarki mieszkaniowej
  • Prowadzenie ewidencji pomocniczej środków trwałych obiektów pozostających w trwałym zarządzie KWP w Łodzi oraz dokonywanie raz w roku porównania stanów ewidencyjnych jednostki z ewidencją główną KWP
  • Prowadzenie książek obiektów budowlanych budynków użytkowanych przez KPP w Poddębicach oraz jednostki podległe;
  • Nadzorowanie terminowego dokonywania przeglądów budynków, instalacji kominowych, gazowych i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie
  • Prowadzenie rejestru wydatków oraz terminowe przekazywanie do KWP w Łodzi sprawdzonych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym oraz zatwierdzonych przez Komendanta Powiatowego Policji dokumentów
  • Przygotowywanie danych do planów finansowych, sprawozdań z wykonania budżetu dla potrzeb KPP, analiz limitów finansowych, itp.
  • Nadzór nad pracami porządkowymi, gospodarczymi i konserwatorskimi w obiektach KPP
  • Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zawieraniem umów oraz zakupem towarów i usług dla jednostki zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”
  • Przygotowywanie dokumentacji dot. darowizn.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy biurowej
  • znajomość ustaw: ustawa o Policji, ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych w zakresie zasad i trybów udzielania zamówień; ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie Działu I (Przepisy ogólne) i Działu II (Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych) oraz aktów wykonawczych
  • umiejętności: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, analizy i syntezy informacji, obsługi komputera w zakresie pakietu Ms Office,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zespół ds. Kadr, Szkolenia i Kontroli Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach
    ul. Targowa 22.


INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowych informacji dot. naboru udzielają pracownicy Zespołu ds. Kadr, Szkolenia i Kontroli tel. 43 678 94 48.



Liczba odwiedzin: 3061

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach

Udostępnił: Agnieszka Lemiesz

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr, Szkolenia i Kontroli

Wprowadzono: 22.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×