Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach
Ogłoszenie o naborze nr 53409ARCHIWALNE z dnia 31.08.2019 r.
-
Oferty do
6
września
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik kancelarii tajnej
Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Poddębice
Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach
ul. Targowa 22
99-200 Poddębice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie dzienników ewidencyjnych służących do rejestracji dokumentów niejawnych, oznaczonych klauzulami: ściśle tajne, tajne, poufne oraz zastrzeżone
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów zawierających informacje niejawne oraz sporządzanie stosownych wykazów przesyłek w tym zakresie;
- Przekazywanie lub udostępnianie za pokwitowaniem dokumentów niejawnych do właściwych jednostek lub komórek organizacyjnych albo pracowników oraz sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z tymi dokumentami, a także egzekwowanie ich zwrotu;
- Rejestrowanie, przekazywanie, przechowywanie, udostępnianie i nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w komórkach organizacyjnych KPP;
- Realizowanie czynności związanych z obowiązkiem rozliczania się policjantów i pracowników KPP w Poddębicach z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub stosunku pracy, przeniesienia ,delegowania do służby lub pracy w innej komórce organizacyjnej albo delegowania do służby lub pracy poza nią;
- Udostępnianie dokumentów niejawnych policjantom i pracownikom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego;
- Odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzul tajności;
- Zapoznawanie policjantów i pracowników KPP w Poddębicach z aktami prawnymi i pismami zawierającymi informacje niejawne zgodnie z dekretacją Komendanta lub I Zastępcy;
- Sprawowanie należytej ochrony w stosunku do dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii tajnej;
- Sprawowanie nadzoru nad stroną formalną utrwalania na nośnikach elektronicznych zapisów informacji niejawnych oraz nad obiegiem tych nośników;
- Kontrola przestrzegania właściwego oznaczania dokumentów niejawnych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
- Przygotowywanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii tajnej w celu przekazania do składnicy akt KPP w Poddębicach;
- Przygotowywanie oraz udział w brakowaniu i niszczeniu dokumentów niejawnych kat. „BC”;
- Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli służbowych znajdujących się na stanie policjantów i pracowników KPP w Poddębicach;
- Prowadzenie ewidencji i przechowywanie oświadczeń majątkowych funkcjonariuszy KPP w Poddębicach;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: co najmniej 1 rok w administracji publicznej
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" (krajowe) lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" (krajowe) lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 ze zm.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zespół ds. Kadr, Szkolenia i Kontroli
Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach
ul. Targowa 22
99-200 Poddębice
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Poddębicach przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
w Poddębicach z siedzibą przy ul. Targowej 22 w Poddębicach, kod 99-200.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia,
w szczególności kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.
5. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych
w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału
w wybranym procesie rekrutacji.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 1,4685 kwoty bazowej
(2 815,03 zł miesięcznie) + dodatek za wysługę lat.
Zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.), osoby podejmujące po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej odbywają służbę przygotowawczą.
Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy). Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki , którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.