Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim
Ogłoszenie o naborze nr 45606ARCHIWALNE z dnia 30.04.2019 r.
-
Oferty do
10
maja
2019
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: obsługi inwestycji
Oddział IV Administracyjno-Gospodarczy
Piotrków Trybunalski
ARCHIWUM PAŃSTWOWE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
UL. TORUŃSKA 4
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Ocena potrzeb w zakresie zadań inwestycyjnych związanych z rozbudową i przebudową budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim oraz ustalenie kierunków i sposobów ich realizacji, a także planowanie i koordynacja procesu, przygotowania, realizacji i rozliczenia inwestycji ujętych w budżecie Archiwum w celu przeprowadzenia inwestycji w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów.
- Zlecanie opracowania dokumentacji technicznej, nadzór nad wykonaniem i weryfikacja dokumentacji technicznej, w tym kosztorysowej (sprawdzanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich robót), związanych z rozbudową i przebudową budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim w celu zapewnienia zgodności dokumentacji z założeniami budowy obiektu.
- Współuczestnictwo w opracowaniu dokumentacji związanej z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań w ramach ustawy "Prawo zamówień publicznych" w celu wyłonienia inwestora zastępczego a następnie wykonawcy głównego dla zadania inwestycyjnego związanego z rozbudową i przebudową budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Kontrola wydatków pod względem merytorycznym oraz legalności i zgodności z ustawą "Prawo zamówień publicznych" związanych z inwestycją rozbudowy i przebudowy budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim w celu zwiększenia stopnia efektywności wykorzystywanych środków inwestycyjnych.
- Przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia oraz udział w odbiorach inwestycji wraz z weryfikacją obmiarów związanych z inwestycją rozbudowy i przebudowy budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim w celu prawidłowości i rzetelności postępowań.
- Sporządzenie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów w celu dostarczenia aktualnej informacji.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi zaangażowanymi w proces inwestycji rozbudowy i przebudowy budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim, w szczególności z inwestorem zastępczym i wykonawcą w celu zabezpieczenia interesów Archiwum, jako inwestora.
- Sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów w celu dostarczenia aktualnej informacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie techniczne o kierunku budowlanym lub innym pokrewnym-technicznym.
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pracy na podobnym stanowisku pracy.
- Znajomość ustawy Prawo budowlane.
- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie: MS Windows, MS Office, poczty elektronicznej.
- Posiadanie prawa jazdy kat. B.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o kierunku budowlanym lub pokrewnym.
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat doświadczenia przy realizacji inwestycji budowlanych oraz doświadczenie w realizacji wydatków w jednostkach sektora finansów publicznych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Toruńska 4, 97-300 Piotrków Trybunalski z dopiskiem "Oferta pracy" lub osobiście w Sekretariacie.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim reprezentowane przez Dyrektora APPT e-mail: kancelaria@piotrkow-tryb.ap.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@piotrkow-tryb.ap.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacja o odbiorcach danych: dane nie będą przekazywane innym odbiorcom, ani do państw trzecich/ organizacji międzynarodowych.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych: żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art.221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art.6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji: nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu w godz. 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty lub innego operatora w zaklejonej i opisanej kopercie ("Oferta pracy"). Przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów. Oferty które wpłyną za pośrednictwem e-mail nie będą rozpatrywane.
Pracownikom oferujemy:
- miesięczne wynagrodzenie 2500,00 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- pakiet socjalny np. (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, niskooprocentowane pożyczki).
W procedurze kwalifikacyjnej wezmą udział oferty, które spełniają następujące warunki:
- zostaną złożone w terminie;
- liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum;
- dokumentacja jest kompletna i zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia uwiarygodnione własnoręcznym, czytelnym podpisem i opatrzone datą.
Nabór prowadzony jest w 2 etapach:
1.Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.
2.Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru o czym będą poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/kandydata do dalszych etapów. Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru, po tym terminie zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków zatrudnienia udzielane będą telefonicznie pod numerem: 44 649 69 71.
Planowany termin zatrudnienia: maj/czerwiec 2019 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.