Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim

Ogłoszenie o naborze nr 45606ARCHIWALNE z dnia 30.04.2019 r.

  • Oferty do
    10

    maja

    2019

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi inwestycji

Oddział IV Administracyjno-Gospodarczy



Miejsce wykonywania pracy:

Piotrków Trybunalski

Adres urzędu:

ARCHIWUM PAŃSTWOWE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
UL. TORUŃSKA 4
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w siedzibie urzędu i placu budowy, - stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem, - konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami w budynku oraz na placu budowy, - budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową, - w budynku brak windy osobowej, brak podjazdów oraz odpowiednio dostosowanej toalety dla osób z niepełnosprawnością.

ZAKRES ZADAŃ

  • Ocena potrzeb w zakresie zadań inwestycyjnych związanych z rozbudową i przebudową budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim oraz ustalenie kierunków i sposobów ich realizacji, a także planowanie i koordynacja procesu, przygotowania, realizacji i rozliczenia inwestycji ujętych w budżecie Archiwum w celu przeprowadzenia inwestycji w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów.
  • Zlecanie opracowania dokumentacji technicznej, nadzór nad wykonaniem i weryfikacja dokumentacji technicznej, w tym kosztorysowej (sprawdzanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich robót), związanych z rozbudową i przebudową budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim w celu zapewnienia zgodności dokumentacji z założeniami budowy obiektu.
  • Współuczestnictwo w opracowaniu dokumentacji związanej z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań w ramach ustawy "Prawo zamówień publicznych" w celu wyłonienia inwestora zastępczego a następnie wykonawcy głównego dla zadania inwestycyjnego związanego z rozbudową i przebudową budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim.
  • Kontrola wydatków pod względem merytorycznym oraz legalności i zgodności z ustawą "Prawo zamówień publicznych" związanych z inwestycją rozbudowy i przebudowy budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim w celu zwiększenia stopnia efektywności wykorzystywanych środków inwestycyjnych.
  • Przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia oraz udział w odbiorach inwestycji wraz z weryfikacją obmiarów związanych z inwestycją rozbudowy i przebudowy budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim w celu prawidłowości i rzetelności postępowań.
  • Sporządzenie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów w celu dostarczenia aktualnej informacji.
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi zaangażowanymi w proces inwestycji rozbudowy i przebudowy budynku Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim, w szczególności z inwestorem zastępczym i wykonawcą w celu zabezpieczenia interesów Archiwum, jako inwestora.
  • Sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów w celu dostarczenia aktualnej informacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne o kierunku budowlanym lub innym pokrewnym-technicznym.
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pracy na podobnym stanowisku pracy.
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane.
  • Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie: MS Windows, MS Office, poczty elektronicznej.
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku budowlanym lub pokrewnym.
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat doświadczenia przy realizacji inwestycji budowlanych oraz doświadczenie w realizacji wydatków w jednostkach sektora finansów publicznych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Toruńska 4, 97-300 Piotrków Trybunalski z dopiskiem "Oferta pracy" lub osobiście w Sekretariacie.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim reprezentowane przez Dyrektora APPT e-mail: kancelaria@piotrkow-tryb.ap.gov.pl

Kontakt do inspektora ochrony danych:  iod@piotrkow-tryb.ap.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacja o odbiorcach danych: dane nie będą przekazywane innym odbiorcom, ani do państw trzecich/ organizacji międzynarodowych.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych: żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podstawa prawna przetwarzania danych: art.221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art.6 ust. 1 lit. c RODO

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji: nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu w godz. 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty lub innego operatora w zaklejonej i opisanej kopercie ("Oferta pracy"). Przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów. Oferty które wpłyną za pośrednictwem e-mail nie będą rozpatrywane.
Pracownikom oferujemy:
- miesięczne wynagrodzenie 2500,00 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- pakiet socjalny np. (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, niskooprocentowane pożyczki).
W procedurze kwalifikacyjnej wezmą udział oferty, które spełniają następujące warunki:
- zostaną złożone w terminie;
- liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum;
- dokumentacja jest kompletna i zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia uwiarygodnione własnoręcznym, czytelnym podpisem i opatrzone datą.
Nabór prowadzony jest w 2 etapach:
1.Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.
2.Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru o czym będą poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/kandydata do dalszych etapów. Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru, po tym terminie zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków zatrudnienia udzielane będą telefonicznie pod numerem: 44 649 69 71.
Planowany termin zatrudnienia: maj/czerwiec 2019 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3065

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim

Udostępnił: Agnieszka Stępień

Komórka organizacyjna: Oddział II Informacji i Udostepniania

Wprowadzono: 30.04.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×