Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim

Ogłoszenie o naborze nr 32565ARCHIWALNE z dnia 23.08.2018 r.

  • Oferty do
    6

    września

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim Sekcja Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Piotrków Trybunalski

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Jagiellońska 11
97 - 300 Piotrków Trybunalski

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Jagiellońska 11
97 - 300 Piotrków Trybunalski

WARUNKI PRACY

• podejmowanie decyzji w warunkach stresu , • wyjazdy służbowe krajowe , • praca wymagająca dyspozycyjności , • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin , • narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka , • pomieszczenia na II piętrze , • budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych , • toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych , • brak windy ,

ZAKRES ZADAŃ

  • • Prowadzenie rachunkowości jednostki , • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi , • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych ,
  • • Sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej , • Sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki , • Współdziałanie z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli wewnętrznej nad wykorzystaniem środków budżetowych
  • • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi PSP oraz z organami samorządu terytorialnego, ZUS, US , • Nadzór nad funkcjonowaniem kasy jednostki, rozliczaniem należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, pobranych zaliczek, delegacji, itp.,
  • • Nadzór nad naliczaniem i sporządzaniem list wynagrodzeń i należności , odprowadzaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, ewidencją i rozliczaniem podatków , • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów,
  • • Okresowe ustalanie lub sprawdzanie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów , • Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie • Wykształcenie: średnie / wyższe zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych Głównym księgowym może być osoba, która spełnia jeden z następujących warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości , b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości , c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów , d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata księgowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 6 lat
  • 3 - letnie doświadczenie na stanowisku gł. księgowego w jednostkach budżetowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - do pobrania ze strony strazpiotrkow.pl
  • klauzula informacyjna - do pobrania ze strony strazpiotrkow.pl
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopie świdectw potwierdzających wykształcenie wyższe oraz świadectw pracy,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Jagiellońska 11
    97 - 300 Piotrków Trybunalski

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim ul. Jagiellońska 11 97 - 300 Piotrków Trybunalski tel. 44 - 647 - 39 - 19 adres e-mail: kmpsp12@straz.lodz.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: bryg. Paweł Pławski, kontakt: tel. służb.: 42 6315161 adres e-mail: iod@straz.lodz.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim ul. Jagiellońska 11 97 - 300 Piotrków Trybunalski
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie: około 3800 zł. brutto.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko główny księgowy”.
Oferty, które nie będą spełniać wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
Dokumenty można odbierać osobiście w terminie od 24 września do 24 października 2018 roku w Sekcji Kadrowo – Organizacyjnej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim w godz. 900 – 1430. Po tym terminie kopie dokumentów nie odebranych zostaną protokolarnie zniszczone.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na stronie
http://www.kmpsp12.straz.lodz.pl/



Liczba odwiedzin: 3013

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim

Udostępnił: Robert Maczugowski

Komórka organizacyjna: KMPSP w Piotrkowie Trybunalskim

Wprowadzono: 23.08.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×