Kuratorium Oświaty w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 57354ARCHIWALNE z dnia 14.11.2019 r.
-
Oferty do
26
listopada
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Łódzki Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
dyrektor delegatury
do spraw: kierowania pracami Delegatury
w Delegaturze Kuratorium Oświaty w Łodzi z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim
Piotrków Trybunalski
Delegatura Kuratorium Oświaty w Łodzi z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Sienkiewicza 16a, 97-300 Piotrków Trybunalski
Kuratorium Oświaty w Łodzi
al. T. Kościuszki 120a
90-446 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kierowanie pracą, organizowanie prawidłowej i terminowej realizacji zadań należących do Delegatury Kuratorium Oświaty w Łodzi z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim
- Planowanie nadzoru pedagogicznego w formie zadań i czynności wymienionych w art. 55 ustawy - Prawo oświatowe oraz przygotowywanie z tego zadania sprawozdań
- Sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad publicznymi i niepublicznymi przedszkolami, szkołami i innymi podległymi placówkami
- Analizowanie i ocenianie efektów działań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz innej działalności statutowej nadzorowanych przedszkoli, szkół i placówek, w tym kontrola realizacji podstaw programowych i ramowych planów nauczania z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów/wychowanków, kontrola przestrzegania zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów
- Pozyskiwanie informacji zapewniających obiektywną i pełną ocenę działalności dydaktycznej, opiekuńczej i wychowawczej oraz realizację statutowych zadań szkół i placówek
- Przygotowywanie informacji, sprawozdań wynikających z prowadzonego nadzoru pedagogicznego
- Współpraca z organami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie nadzoru nad przedszkolami, szkołami i placówkami
- Współpraca z innymi jednostkami urzędu w zakresie przekazywania wyników działań ewaluacyjnych dla podnoszenia jakości pracy i zapewnienia im wsparcia realizowanych zadań
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- w przypadku nauczyciela: status nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego, ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli lub co najmniej dwuletni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek,
- w przypadku nauczyciela akademickiego: co najmniej pięcioletni staż pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania,
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows),
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, pod presją czasu
- umiejętność obsługi urządzeń technicznych lub narzędzi informatycznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego,
- znajomość problematyki nadzoru pedagogicznego,
- znajomość podstaw prawa administracyjnego i procedury administracyjnej,
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office i pracy w sieci,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania
- kopie dokumentów potwierdzajacych staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek (nie dotyczy nauczycieli akademickich)
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kopia dokumentów potwierdzajacych co najmniej pięcioletni staż pracy w szkole wyższej (nie dotyczy nauczycieli)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.11.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Łodzi
90-446 Łódź, al. T. Kościuszki 120a
z dopiskiem: oferta pracy DYRDEL_PT
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Kuratorium Oświaty w Łodzi, 90-446 Łódź, al. Kościuszki 120A, tel. (42)636-34-71, e-mail: kolodz@kuratorium.lodz.pl;
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Pan Kamil Najdzionek, tel. (42) 636-26-76, email: knajdzionek@kuratorium.lodz.pl;
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe pozyskane w związku z naborem na wolne stanowisko pracy nie będą przekazywane innym podmiotom;
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie i zasadach selekcji kandydatów. Osoby, których oferty zostaną odrzucone na etapie analizy formalnej, nie będą powiadamiane.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
Wszystkie oświadczenia składające się na ofertę oraz list motywacyjny winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (42) 636-22-61