Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pajęcznie

Ogłoszenie o naborze nr 16918ARCHIWALNE z dnia 20.10.2017 r.

  • Oferty do
    30

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: organizacyjno-administracyjnych

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pajęcznie



Miejsce wykonywania pracy:

Pajęczno

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. 1 Maja 13/15
98-330 Pajęczno

WARUNKI PRACY

Siedziba jednostki mieści się na 1 piętrze budynku, brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorach komputerowych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie kancelarii ogólnej Inspektoratu,
  • prowadzenie rejestrów: korespondencji wychodzącej i przychodzącej, spraw, skarg i wniosków, upomnień, postanowień, decyzji,
  • obsługa urządzeń biurowych (m.in. komputer, faks, kserokopiarka, telefon),
  • przygotowywanie projektów dokumentów: decyzji administracyjnych, postanowień, zarządzeń,
  • archiwizacja dokumentacji, prowadzenie teczek akt spraw ,
  • przygotowywanie i gromadzenie dokumentów : upomnień i postanowień wydawanych w toku prowadzonych postępowań egzekucji administracyjnych, decyzji o umorzeniu prowadzonych postępowań administracyjnych, rozpraw administracyjnych,
  • prowadzenie spraw dotyczących: postępowań egzekucyjnych w administracji, ewidencji zawiadomień o rozpoczęciu budowy obiektów budowlanych i oddaniu do użytku, ewidencji środków trwałych, ewidencji kontroli i oględzin , przesyłania odwołań, zażaleń wniesionych na rozstrzygnięcia PINB do organów nadrzędnych wraz z kompletowaniem przesyłanych akt,
  • Sporządzanie sprawozdań z zakresu: wydanych decyzji, postanowień przez PINB, prowadzonych postępowań, wpływu skarg i wniosków.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne, albo budowlane lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • umiejętność skutecznej komunikacji, zdolność analitycznego myślenia i selekcjonowania informacji,
  • odporność na stres,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    ul. 1 Maja 13/15
    98-330 Pajęczno

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Więcej informacji można uzyskać telefonicznie pod nr 34 311 32 27. Osoba do kontaktu - Pani Małgorzata Suchanowska - Powiatowy Inspektor.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.



Liczba odwiedzin: 4354

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pajęcznie

Udostępnił: Aneta Kostrz

Komórka organizacyjna: Główny księgowy

Wprowadzono: 20.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×