Komenda Powiatowa Policji w Opocznie

Ogłoszenie o naborze nr 2037ARCHIWALNE z dnia 29.07.2016 r.

  • Oferty do
    8

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: zapewnienia właściwych procedur związanych z rozliczaniem, ewidencjonowaniem dokumentów księgowych oraz naliczaniem należności pieniężnych

w Zespole do spraw Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia Komendy Powiatowej Policji w Opocznie



Miejsce wykonywania pracy:

Opoczno

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Opocznie
Aleja Dąbrówki 1
26-300 Opoczno

WARUNKI PRACY

-praca przy monitorze ekranowym poniżej dobowego czasu pracy, w pomieszczeniu wyposażonym w komputery i sprzęt teleinformatyczny; - wykonywanie zadań w siedzibie urzędu i poza nim /możliwe wyjazdy służbowe/; - budynek jak i otoczenie pracy dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo tj. brak progów co umożliwia sprawne przemieszczanie się osób z niepełnosprawnością ruchową, podjazd umożliwiający wejście/wjazd do urzędu, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz winda.

ZAKRES ZADAŃ

  • Koordynacja i przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją porozumień z lokalnymi samorządami terytorialnymi lub innymi podmiotami dotyczących m.in. darowizn, służb ponadnormatywnych, użyczeń dla Komendy Powiatowej Policji w Opocznie i jednostek podległych;
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów księgowych wpływających oraz wychodzących z Komendy Powiatowej Policji w Opocznie w celu zapewnienia właściwego ich obiegu takich jak: faktury, rachunki biegłych, tłumaczy, wezwań oraz poleceń zapłaty;
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej zwrotu kosztów dojazdu policjantom do miejsca pełnienia słuzby z tytułu dojazdu do miejscowości pobliskiej;
  • Prowadzenie gospodarki mandatów karnych gotówkowych i czuwanie nad prawidłową ich ewidencją i przekazywaniem do właściwego Urzędu Wojewódzkiego;
  • Przyjmowanie i opracowywanie wniosków policjantów o przyznanie należności takich jak: dopłata do wypoczynku, równoważnik pieniężny w zamian za niewykorzystany przejazd na koszt Policji i przekazywanie dokumentacji zgodnie z właściwością;
  • Sporządzanie i opracowywanie w wersji elektronicznej list należności finansowych świadczeń typu: dopłata do wypoczynku, równoważnik pieniężny za wyżywienie psów służbowych Policji, zwrot kosztów dojazdów do miejsca pełnienia służby i inne w zależności do potrzeb;
  • Prowadzenie przy współpracy z Zespołem Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi wybranych i zleconych czynności dot. udzielenia zamówień i usług takich jak badania osób zatrzymanych, usługi weterynaryjne, holowanie i parkowanie pojazdów, usługi prawne, mycie pojazdów, usługa pralnicza, w zakresie żywienia osób zatrzymanych i inne stosownie do potrzeb.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe bez wymaganego profilu
  • staż pracy: 3 lata doświadczenie w pracy w administracji
  • Znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków służbowych - wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów o zamówieniach publicznych, znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o Policji, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o służbie cywilnej (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania)
  • Umiejętność obsługi programów/komputera pakietu MS Office, oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Komunikatywność
  • Rzetelność, terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, finanse, rachunkowość
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań/ księgowość, rozliczanie faktur itp./
  • odpowiedzialność i dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    Aleja Dąbrówki 1
    26-300 Opoczno

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- WYNAGRODZENIE PRZEWIDZIANE NA TYM STANOWISKU: 1,2000 mnożnik kwoty bazowej + wysługa lat, tj. 2 248,60 zł brutto + wysługa lat;
- Dokumenty można skłdać w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą z wraźnym zaznaczeniem na kopercie-"oferta pracy na stanowisko specjalisty". Decyduje data stempla pocztowego. Nadane oferty po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. W ofercie należy podać dane kontaktowe- adres do korespondencji, e mail, numer telefonu.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e mailem.
- Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.
- Składane oświadczenia, list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
- Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.opoczno.policja.gov.pl
w zakłdce "KADROWE".
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 44 754 61 17.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2765

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Opocznie

Udostępnił: Elżbieta Lasota

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 29.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×