Komenda Powiatowa Policji w Opocznie
Ogłoszenie o naborze nr 10738ARCHIWALNE z dnia 07.05.2017 r.
-
Oferty do
12
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi Składnicy Akt Komendy Powiatowej Policji w Opocznie
w Zespole Prezydialnym i Ochrony Informacji Niejawnych - ZASTĘPSTWO ZA NIEOBECNEGO PRACOWNIKA
Opoczno
Komenda Powiatowa Policji w Opocznie
Aleja Dąbrówki 1
26-300 Opoczno
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie po uprzednim sprawdzeniu akt z komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Opocznie na podstawie spisów akt przekazanych;
- prowadzenie właściwej dokumentacji niezbędnej na zajmowanym stanowisku a określonej właściwymi przepisami i wymogami takich jak: rejestry spisów akt przekazanych kat. "A" i "B", protokołów brakowania kat. "B" ,"BE" i "BC" oraz rejestru akt przekazanych do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz Instytutu Pamięci Narodowej;
- sporządzanie protokołów brakowania dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej;
- udostępnianie akt upoważnionym osobom i komórkom organizacyjnym oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt, wykonywanie kserokopii dokumentów stanowiących zasób Składnicy Akt Komendy Powiatowej Policji w Opocznie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy związanej z obiegiem dokumentów, ich rejestrowaniem i archiwizowaniem.
- znajomość przepisów dotyczących archiwizacji i brakowania dokumentów, /Zarządzenie nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 września 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji/;;
- znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych /ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych/;
- dobra znajomość procedur dot. pracy kancelaryjnej;
- zdolność właściwej interpretacji przepisów prawnych;
- odpowiedzialność i dyspozycyjność
- umiejetność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu administracji
- staż pracy: 6 miesięcy w obszarze pracy z dokumentami niejawnymi
- przeszkolenie w zakresie archiwizacji dokumentów oraz ochrony informacji niejawnych;
- poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "ściśle tajne"
- komunikatywność, kultura osobista
- prawo jazdy kat. "B"
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.05.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Opocznie
Aleja Dąbrówki 1
26-300 Opoczno
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
* Dokumenty można składać w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą z wyraźnym zaznaczeniem na kopercie - "oferta pracy w zstępstwie za nieobecnego pracownika na stanowisko specjalisty do spraw obsługi Składnicy Akt KPP w Opocznie".
* Decyduje data stempla pocztowego. Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
* W ofercie nalezy podać dane kontaktowe- adres do korespondencji, e mail, numer telefonu.
* Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e mailem.
* Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.
* Składane oświadczenia, list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
* Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.opoczno.policja.gov.pl w zakładce "KADROWE".
* Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 44 754 61 17.
* Wynagrodzenie na wskazanym stanowisku wynika z mnożnika kwoty bazowej 1,2649, co stanowi kwotę 2 370,22 zł. brutto + wysługa lat ustalana indywidualnie.
NASZ URZĄD JEST PRACODAWCĄ RÓWNYCH SZANS I WSZYSTKIE APLIKACJE SĄ ROZWAŻANE Z RÓWNĄ UWAGĄ BEZ WZGLĘDU NA PŁEĆ, WIEK, NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ, RASĘ, NARODOWOŚĆ, PRZEKONANIA POLITYCZNE, PRZYNALEŻNOŚĆ ZWIĄZKOWĄ, POCHODZENIE ETNICZNE, WYZNANIE, ORIENTACJE SEKSUALNĄ CZY TEŻ JAKĄKOLWIEK INNĄ CECHĘ PRAWNIE CHRONIONĄ.