Komenda Powiatowa Policji w Opocznie

Ogłoszenie o naborze nr 10738ARCHIWALNE z dnia 07.05.2017 r.

  • Oferty do
    12

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: obsługi Składnicy Akt Komendy Powiatowej Policji w Opocznie

w Zespole Prezydialnym i Ochrony Informacji Niejawnych - ZASTĘPSTWO ZA NIEOBECNEGO PRACOWNIKA



Miejsce wykonywania pracy:

Opoczno

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Opocznie
Aleja Dąbrówki 1
26-300 Opoczno

WARUNKI PRACY

* praca przy monitorze ekranowym poniżej dobowego czasu pracy, w pomieszczeniu wyposażonym w komputery i sprzęt teleinformatyczny; * umiarkowany wysiłek fizyczny związany z układaniem, wyjmowaniem teczek i dokumentów będących na stanie Składnicy Akt; * wykonywanie zadań w siedzibie urzędu i poza nim, /możliwe wyjazdy służbowe/; * czynniki biologiczne /kurz, wilgotny papier/; * praca w budynku dostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, tj. brak progów co umożliwia sprawne przemieszczanie się osób z niepełnosprawnością ruchową, podjazd umożliwiający wejście do urzędu, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie po uprzednim sprawdzeniu akt z komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Opocznie na podstawie spisów akt przekazanych;
  • prowadzenie właściwej dokumentacji niezbędnej na zajmowanym stanowisku a określonej właściwymi przepisami i wymogami takich jak: rejestry spisów akt przekazanych kat. "A" i "B", protokołów brakowania kat. "B" ,"BE" i "BC" oraz rejestru akt przekazanych do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz Instytutu Pamięci Narodowej;
  • sporządzanie protokołów brakowania dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej;
  • udostępnianie akt upoważnionym osobom i komórkom organizacyjnym oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt, wykonywanie kserokopii dokumentów stanowiących zasób Składnicy Akt Komendy Powiatowej Policji w Opocznie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy związanej z obiegiem dokumentów, ich rejestrowaniem i archiwizowaniem.
  • znajomość przepisów dotyczących archiwizacji i brakowania dokumentów, /Zarządzenie nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 września 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji/;;
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych /ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych/;
  • dobra znajomość procedur dot. pracy kancelaryjnej;
  • zdolność właściwej interpretacji przepisów prawnych;
  • odpowiedzialność i dyspozycyjność
  • umiejetność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu administracji
  • staż pracy: 6 miesięcy w obszarze pracy z dokumentami niejawnymi
  • przeszkolenie w zakresie archiwizacji dokumentów oraz ochrony informacji niejawnych;
  • poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "ściśle tajne"
  • komunikatywność, kultura osobista
  • prawo jazdy kat. "B"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Opocznie
    Aleja Dąbrówki 1
    26-300 Opoczno

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.

* Dokumenty można składać w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą z wyraźnym zaznaczeniem na kopercie - "oferta pracy w zstępstwie za nieobecnego pracownika na stanowisko specjalisty do spraw obsługi Składnicy Akt KPP w Opocznie".
* Decyduje data stempla pocztowego. Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
* W ofercie nalezy podać dane kontaktowe- adres do korespondencji, e mail, numer telefonu.
* Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e mailem.
* Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.
* Składane oświadczenia, list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
* Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.opoczno.policja.gov.pl w zakładce "KADROWE".
* Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 44 754 61 17.
* Wynagrodzenie na wskazanym stanowisku wynika z mnożnika kwoty bazowej 1,2649, co stanowi kwotę 2 370,22 zł. brutto + wysługa lat ustalana indywidualnie.

NASZ URZĄD JEST PRACODAWCĄ RÓWNYCH SZANS I WSZYSTKIE APLIKACJE SĄ ROZWAŻANE Z RÓWNĄ UWAGĄ BEZ WZGLĘDU NA PŁEĆ, WIEK, NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ, RASĘ, NARODOWOŚĆ, PRZEKONANIA POLITYCZNE, PRZYNALEŻNOŚĆ ZWIĄZKOWĄ, POCHODZENIE ETNICZNE, WYZNANIE, ORIENTACJE SEKSUALNĄ CZY TEŻ JAKĄKOLWIEK INNĄ CECHĘ PRAWNIE CHRONIONĄ.



Liczba odwiedzin: 2667

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Opocznie

Udostępnił: Elżbieta Lasota

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 07.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×