Komenda Powiatowa Policji w Łowiczu
Ogłoszenie o naborze nr 59648ARCHIWALNE z dnia 15.01.2020 r.
-
Oferty do
25
stycznia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: INFORMATYKI
ZESPÓŁ INFORMATYKI
Łowicz
99-400 ŁOWICZ
UL. BONIFRATERSKA 12/14
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa systemów informatycznych: KSIP, SPP, CEPIK, OSADZONY, SWD, KRS,REGON,PESEL oraz Aplikacja Broń i Ruch Drogowy
- Wprowadzanie kart MRD sporządzonych przez funkcjonariuszy KPP w Łowiczu,przekazywanych z innych jednostek oraz Inspekcji Transportu Drogowego.
- Obsługa informacyjna funkcjonariuszy Komendy w zakresie posiadanych zbiorów informatycznych.
- Dokonywanie weryfikacji wprowadzonych danych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Dokonywanie wymaganymi przepisami sprawdzeń osób ukrywających się przed organami ścigania lub wymiaru sprawiedliwości, następnie ich rejestracja oraz odwołanie poszukiwań.
- Dokonywanie sprawdzeń, rejestracja oraz odwoływanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami wszczynanych sprawach poszukiwawczo-identyfikacyjnych za osobami zaginionymi, NN osobami oraz NN zwłokami.
- Wprowadzanie do bazy KSIP dozorów i innych środków zapobiegawczych oraz notowań kryminalnych.
- Pełnienie funkcji operatora KCIK Systemu Niejawnego Policji, wprowadzanie zapytań, odbieranie odpowiedzi.
- Pełnienie funkcji operatora PSI Systemu Niejawnego Policji, wprowadzanie zapytań, odbieranie odpowiedzi.
- Pełnienie funkcji administratora systemów SNP oraz PSTDN (Policyjny System Transmisji Danych Niejawnych).
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie INFORMATYCZNE
- staż pracy: W PODOBNYM OBSZARZE
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH
- doświadczenie zawodowe:
- Poświadczenie bezpieczeństwa
- specjalistyczne szkolenie dla administratorów systemów i inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Zaświadczenie stwierdzajace odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
- świadectwo ukończenia specjalistycznego szkolenia dla administratowrów systemów i inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.01.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI
W ŁOWICZU
99-400 ŁOWICZU
UL. BONIFRATERSKA 12/14
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH (ADO) JEST KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W ŁOWICZU Z SIEDZIBĄ PRZY UL. BONIFRATERSKIEJ 12/14 W ŁOWICZU, KOD 99-400
- Kontakt do inspektora ochrony danych: DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH (IDO)-E-mail: iod@ld.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe, zwane dalej "danymi",przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np.: adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana /Panią zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie: mnożnik 1,4378 kwoty bazowej dla pracowników korpusu służby cywilnej.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 460830-95-30
Zakres tematyczny testu wiedzy przy naborze: Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. i 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych, Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U z 2016 poz.1345).
Aplikacje prosimy składać w teczce papierowej z zamieszczonym w środku spisem dokumentów aplikacji.