Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 23012ARCHIWALNE z dnia 27.02.2018 r.
-
Oferty do
9
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
w Wydziale Podatku od Towarów i Usług oraz Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej
Łódź
Izba Administracji Skarbowej
Al. Kościuszki 83,
90-436 Łódź
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Nadzór nad realizacją i wsparcie organizacji zadań dotyczących ewidencji i identyfikacji podatników i płatników.
- Nadzór nad realizacją i wsparcie organizacji zadań dotyczących rejestracji podatników na potrzeby podatku od towarów i usług i VAT-UE.
- Sprawowanie merytorycznego nadzoru nad działalnością organów w pierwszej instancji w zakresie właściwości komórki.
- Orzekanie w sprawach wynikających ze stosowania przepisów w zakresie ewidencji i identyfikacji podatników i płatników.
- Orzekanie w sprawach rejestracji podatników dla potrzeb podatku od towarów i usług.
- Udzielanie informacji/wyjaśnień z zakresu właściwości komórki - celem zapewnienia ich właściwego przepływu, stosowania jednolitego stanowiska oraz eliminowania wątpliwości.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Izby Administracji Skarbowej w zakresie właściwości komórki oraz współdziałanie przy realizacji zadań z innymi podmiotami i organami na podstawie i w granicach prawa.
- Przygotowywanie odpowiedzi na skargi do sądu administracyjnego oraz analizowanie celowości wniesienia skargi kasacyjnej do NSA celem obrony stanowiska organu podatkowego w postępowaniu sądowoadministracyjnym.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
- znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej, w tym przepisów unijnych regulujących podatek od wartości dodanej oraz orzecznictwa TSUE w tym zakresie a także z zakresu ewidencji i rejestracji podatników,
- komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów informatycznych MF i IS obsługiwanych na stanowisku.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz.U. z 2017r. poz. 423) dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972r.,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: „starszy referent w Wydziale Podatku od Towarów i Usług oraz Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej”
nr ogłoszenia 23012
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wymagane oświadczenia, CV i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji.
Wynagrodzenie minimalne w kwocie 3.016,88 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-133.
Wzory oświadczeń można pobrać https://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach oraz http://www.lodzkie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen