Komenda Miejska Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 6556ARCHIWALNE z dnia 15.12.2016 r.
-
Oferty do
27
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej
w Wydziale Wykroczeń i Przestępstw w Ruchu Drogowym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
Łódź
Wydział Wykroczeń i Przestępstw w Ruchu Drogowym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
ul. Stokowska 21/25
92 - 104 Łódź
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie analiz spraw prowadzonych w wydziale,
- obsługa systemu KSIP, elektronicznego rejestru spraw o przestępstwa drogowe RSD oraz rejestru spraw o wykroczenia drogowe RSOW,
- ewidencjonowanie i odpisywanie korespondencji w dziennikach podawczym i korespondencyjnym oraz jej dystrybucja zgodnie z dekretacją Naczelnika Wydziału lub Jego Zastępcy,
- nadzorowanie i ewidencjonowanie dokumentacji dotyczącej wyroków, postanowień i zażaleń z sądów,
- prowadzenie ewidencji dokumentacji niejawnej,
- prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli,
- prowadzenie zbiorów aktów normatywnych, zarządzeń, decyzji i wytycznych wydanych przez Komendantów różnych szczebli,
- odbieranie i rejestrowanie korespondencji poczty specjalnej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi oraz korespondencji od jednostek Policji, instytucji cywilnych i osób fizycznych,
- archiwizowanie dokumentacji wytworzonej przez funkcjonariuszy wydziału i przekazywanie jej do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Łodzi.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- komunikatywność,
- krótkie przeszkolenie.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność posługiwania się sprzętem biurowym.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
z dopiskiem oferta zatrudnienia w służbie cywilnej, numer ogłoszenia: 6556.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji daty urodzenia oraz w dniu 09.01.2017 r. od godz. 9:00 do dnia 10.01.2017 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test on - line". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi 1967,- zł. brutto + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzeniu Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.