Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 56365ARCHIWALNE z dnia 24.10.2019 r.

  • Oferty do
    4

    listopada

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Łódzki Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w zespole ds. finansowo-księgowych



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
ul. Proletariacka 2/6
93-569 Łódź

WARUNKI PRACY

Praca biurowa przy użyciu komputera. Częste wykonywanie obowiązków pod presją czasu. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku na parterze. Zachodzi konieczność przemieszczania się po schodach. Istnieją bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ( brak podjazdów, windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety).

ZAKRES ZADAŃ

  • Opracowywanie zbiorczego budżetu w układzie tradycyjnym i zadaniowym dla powiatowych inspektoratów weterynarii , celem przekazania go do jednostki nadrzędnej przy zapewnieniu zgodności dochodów i wydatków wynikających z projektu ustawy i ustawy budżetowej oraz opracowywanie projektów planów i planów finansowych.
  • Opracowywanie zmian budżetowych w układzie tradycyjnym i zadaniowym dla powiatowych inspektoratów weterynarii, łącznie z przygotowywaniem decyzji dysponenta II stopnia. Przygotowywanie wniosków do zmian w planach finansowych powiatowych inspektoratów weterynarii dokonywanych przez Wojewodę Łódzkiego i MInistra Finansów w celu urealnienia potrzeb oraz powiadamianie podległych jednostek o wprowadzonych zmianach w planach wydatków.
  • Przygotowywanie wniosków celem pozyskania środków z rezerw celowych dla powiatowych inspektoratów weterynarii.
  • Zawiadamianie jednostek podległych Wojewódzkiemu Lekarzowi Weterynarii o kwotach dochodów i wydatków przyjętych w projekcie ustawy budżetowej, a następnie w ustawie budżetowej.
  • Obsługa systemu finansowego TREZOR (Informatyczny Systemem Obsługi Budżetu Państwa) w zakresie planowania budżetu oraz dokonywanych zmian planów finansowych .
  • Opracowywanie zbiorczego planu finansowego powiatowych inspektoratów weterynarii dotyczacego kosztów zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, badań monitoringowych pozostałości chemicznych i biologicznych w tkankach zwierząt i produktach pochodzenia zwierzęcego oraz sporządzanie miesięcznych/rocznych sprawozdań z w/w zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: co najmniej 3 lata w obszarze finansów
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, klasyfikacji oraz rachunkowości budżetowej oraz zagadnień dotyczących sporządzania planów finansowych.
  • Dobra znajomość obsługi programów komputerowych ( pakiet MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Szkolenia z zakresu finansów i księgowości
  • Umiejętność obsługi systemu TREZOR

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.11.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
    ul. Proletariacka 2/6
    93-569 Łódź
    Sekretariat

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Łódzki Wojewódzki Lekarz Weterynarii w Łodzi. Adres siedziby: ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź. Kontakt e-mail: lodz.wiw@wetgiw.gov.pl telefon : (48) 42 635 14 00, 42 635 14 01
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod@wiw-lodz.pl telefon: (48) 42 635 14 07
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi ul. Proletariacka 2/6
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Po dokonaniu weryfikacji ofert, kandydatki i kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie, miejscu oraz metodach i technikach przeprowadzenia kolejnego etapu naboru. Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od daty zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 42 6351404.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2891

Wytworzył/odpowiada: Łódzki Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi

Udostępnił: Wioleta Krupińska-Bugaj

Komórka organizacyjna: stanowisko pracy ds. pracowniczych

Wprowadzono: 24.10.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×