Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 54258ARCHIWALNE z dnia 17.09.2019 r.
-
Oferty do
3
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: ds. Księgowości
w Wojewódzkim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego
Łódź
90-113 Łódź ul Traugutta 25
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- organizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów w celu zapewnienia: - właściwego przebiegu operacji gospodarczych;
- sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
- dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej operacji gospodarczych,
- opracowywanie planów finansowych zgodnie z przepisami jak i przestrzeganie zgodności wydatków z zatwierdzonym przez Wojewodę planem finansowym jednostki, w tym w układzie tradycyjnym jak i zadaniowym wraz z częścią opisową w wersji papierowej i elektronicznej oraz wprowadzanie do systemu TREZOR
- sporządzanie harmonogramu wydatków budżetowych dla jednostki oraz podległych jednostek powiatowych na obszarze województwa w podziale na grupy wydatków( w systemie TREZOR i w wersji papierowej),
- sporządzanie prognoz wydatków budżetowych i zapotrzebowania na środki budżetowe dla jednostki oraz podległych jednostek powiatowych na obszarze województwa (w systemie TREZOR oraz w wersji papierowej),
- sporządzanie wniosków o zmiany w planie finansowym wydatków w układzie tradycyjnym jak i zadaniowym oraz ich tworzenie w systemie TREZOR,
- sporządzane wniosków, rozliczanie dotacji, monitorowanie kwot wpływających z dotacji oraz dokonywanie podziału zwróconych kwot z dotacji w układzie tradycyjnym i zadaniowym,
- prowadzenie i koordynowanie księgowości oraz sporządzania sprawozdawczości finansowej i budżetowej w celu zapewnienia: - terminowego przekazywania rzetelenych informacji dot. wykonania wydatków i dochodów; - prawidłowego i terminowego dokonywania rozliczeń finansowych (m.in. podatku dochodowego, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Funduszu Pracy); - udzielanie wyjaśnień komórkom kontroli wewnętrznej i organom kontroli zewnętrznej;
- nadzorowanie prac i realizowanie zadań z zakresu rachunkowości oraz kierowanie pracą podległego pracownika w celu prawidłowego ewidencjonowania i rozliczenia wydatkowanych środków budżetowych,
- nadzorowanie prawidłowości naliczeń wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych
- nadzorowanie i wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w systemie bankowości elektronicznej, w celu realizacji zobowiązań wynikających z planu budżetu lub planu finansowego dysponenta III stopnia oraz harmonogramu dochodów i wydatków,
- akceptowanie pod względem finansowym i podpisywanie wspólnie z kierownikiem jednostki umów zawieranych przez Inspektorat,
- nadzorowanie gospodarki kasowej w celu zapewnienia przestrzegania zasad rozliczeń pieniężnych,
- sporządzanie jednostkowych sprawozdań budżetowych i finansowych z wykonania budżetu w celu przekazywania dysponentowi głównemu rzetelnych informacji z wykonania budżetu dysponenta III stopnia, w obowiązujących terminach (miesięcznych, kwartalnych, rocznych),
- opracowywanie analiz, kalkulacji oraz zestawień dla Wojewody i jednostki nadrzędnej oraz prowadzenie korespondencji w w/w zakresie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie spełnia jeden z poniższych warunków: • ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, • jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w księgowości
- Znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych, o ubezpieczeniach społecznych, prawa pracy oraz prawo zamówień publicznych
- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych, ustaw i rozporządzeń
- Umiejętność analitycznego myślenia i łatwość pisemnego formułowania wniosków
- Umiejętność kierowania zespołem
- Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych oraz finansowo-księgowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Praca w księgowości na stanowisku głównego księgowego lub specjalisty ds. księgowości w administracji publicznej,
- Znajomość programów finansowo – księgowych, TREZOR, BUZA, PŁATNIK,
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,
- Samodzielność terminowość i rzetelność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.10.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
90-113 Łódź, ul. Traugutta 25, pok. 1419
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego (42)637-47-33
Kontakt: do inspektora ochrony danych: Jacek Krzyżaniak biuro@synergiaconsulting.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
· prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
· prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą.