Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 53977ARCHIWALNE z dnia 11.09.2019 r.
-
Oferty do
16
września
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Łódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: inwentaryzacji
w Zespole ds. Inwentaryzacji Wydziału Finansów
Łódź
Łódź, ul. Lutomierska 108/112
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sprawdzanie poprawności sporządzenia dokumentacji inwentaryzacyjnej pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym w celu wychwycenia nieprawidłowości,
- rozliczanie inwentaryzacji, porównywanie stanów stwierdzonych/rzeczywistych ze stanami księgowymi, ustalanie i wyjaśnianie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych, uwzględnianie ubytków, dokonywanie kompensat niedoborów z nadwyżkami, przygotowywanie wstępnych sprawozdań z wnioskami celem przedłożenia i omówienia na posiedzeniach zespołu, sposobu ich rozliczenia w księgach rachunkowych,
- sprawdzanie dokumentacji z klasyfikacji jakościowej i wybrakowania pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki zbędnymi składnikami majątkowymi jednostki,
- przeprowadzanie szkoleń, instruktaży dla Zespołów spisowych w celu zapewnienia prawidłowego przeprowadzenia czynności inwentaryzacyjnych i prawidłowego sporządzenia dokumentacji inwentaryzacyjnych,
- prowadzenie rejestru numerowego arkuszy spisu z natury, wydawanie i rozliczanie Zespołów spisowych z druków ścisłego zarachowania i innych obowiązujących a wymaganych formularzy w celu zapewnienia prawidłowego gospodarowania drukami ścisłego zarachowania,
- przeprowadzanie kontroli spisów z natury, pracy Zespołów spisowych w trakcie trwania inwentaryzacji, na wniosek przewodniczącego GKI w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu czynności inwentaryzacyjnych,
- przygotowywanie dokumentów z inwentaryzacji, z klasyfikacji jakościowej i wybrakowania celem przekazania do archiwum jednostki
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok praktyki w zakresie czynności inwentaryzacyjnych zwłaszcza proceduralnych, podstawowe wiadomości z zakresu materiałoznawstwa, towaroznawstwa, gospodarki magazynowej i dokumentacji inwentaryzacyjnej
- znajomość przepisów związanych z rachunkowością, w szczególności ustawy o rachunkowości
- obsługa komputera w zakresie MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata podstawowe wiadomości z zakresu księgowości
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 53977"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe: 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl 3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. 5. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie: 1,5825 mnożnik kwoty bazowej tj. 3033,56 zł brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie albo bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce " PRACA I SŁUŻBA" - Praca w służbie cywilnej,
- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego