Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 51569ARCHIWALNE z dnia 25.07.2019 r.

  • Oferty do
    5

    sierpnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Łódzki Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Zespole ds. finansowo-księgowych



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
93-569 Łódź
ul. Proletariacka 2/6

WARUNKI PRACY

Praca biurowa przy użyciu komputera. Częste wykonywanie obowiązków pod presją czasu. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku na parterze. Zachodzi konieczność przemieszczania się po schodach. Istnieją bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ( brak podjazdów, windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety ).

ZAKRES ZADAŃ

  • Opracowywanie zbiorczego budżetu w układzie tradycyjnym i zadaniowym dla powiatowych inspektoratów weterynarii, celem przekazania go do jednostki nadrzędnej przy zapewnieniu zgodności dochodów i wydatków wynikających z projektu i ustawy budżetowej oraz opracowywanie projektów planów i planów finansowych
  • Opracowywanie zmian budżetowych w układzie tradycyjnym i zadaniowym dla powiatowych inspektoratów weterynarii, łącznie z przygotowywaniem decyzji dysponenta II stopnia. Przygotowywanie wniosków do zmian w planach finansowych powiatowych inspektoratów weterynarii dokonywanych przez Wojewodę Łódzkiego i Ministra Finansów w celu urealnienia potrzeb oraz powiadamianie podległych jednostek o wprowadzonych zmianach w planach wydatków
  • Przygotowywanie wniosków celem pozyskania środków z rezerw celowych dla powiatowych inspektoratów weterynarii
  • Zawiadamianie jednostek podległych Wojewódzkiemu Lekarzowi Weterynarii o kwotach dochodów i wydatków przyjętych w projekcie ustawy budżetowej, a następnie w ustawie budżetowej
  • Obsługa systemu finansowego TREZOR (Informatyczny Systemem Obsługi Budżetu Państwa) w zakresie planowania budżetu oraz dokonywanych zmian planów finansowych
  • Opracowywanie zbiorczego planu finansowego powiatowych inspektoratów weterynarii dotyczącego kosztów zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, badań monitoringowych pozostałości chemicznych i biologicznych w tkankach zwierząt i produktach pochodzenia zwierzęcego oraz sporządzanie miesięcznych/rocznych sprawozdań z w/w zadań

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: co najmniej 3 lata w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, klasyfikacji oraz rachunkowości budżetowej i zagadnień dotyczących sporządzania planów finansowych.
  • Dobra znajomość obsługi programów komputerowych ( pakiet MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Szkolenia z zakresu finansów i księgowości
  • umiejętność obsługi systemu TREZOR

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.08.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
    ul. Proletariacka 2/6
    93-569 Łódź

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Łódzki Wojewódzki lekarz Weterynarii w Łodzi. Adres siedziby: ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź. Kontakt e-mail: lodz.wiw@wetgiw.gov.pl telefon: (48) 42 6351400, 42 6351401.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail:iod@wiw-lodz.pl telefon : (48) 42 6351407
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Po dokonaniu weryfikacji ofert , wszystkie kandydatki i wszyscy kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomione/ powiadomieni telefonicznie lub drogą e-mailową o terminie, miejscu oraz metodach i technikach przeprowadzenia kolejnego etapu naboru. Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od daty zakończenia naboru.
Wzór oświadczeń do ewentualnego wykorzystania znajduje się na stronie internetowej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi w zakładce Informacje - Pliki do pobrania.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 635 14 04.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2805

Wytworzył/odpowiada: Łódzki Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi

Udostępnił: Wioleta Krupińska-Bugaj

Komórka organizacyjna: stanowisko pracy ds. pracowniczych

Wprowadzono: 25.07.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×