Komenda Miejska Policji w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 3509ARCHIWALNE z dnia 14.09.2016 r.

  • Oferty do
    19

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: komunikacji wewnętrznej i obsługi strony internetowej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi

w Wydziale Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź

WARUNKI PRACY

praca w siedzibie urzędu, praca na piętrze budynku, brak windy, brak podjazdu , praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy

ZAKRES ZADAŃ

  • Tworzenie i uaktualnianie strony internetowej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w celu zapewnienia bieżącego dostępu do informacji o jednostce,
  • współpraca z Wydziałem Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz komórkami organizacyjnymi Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w celu usprawnienia komunikacji wewnętrznej ,
  • przygotowywanie pod kątem technicznym i organizacyjnym narad służbowych oraz uroczystości z udziałem kierownictwa Komendy Miejskiej Policji w Łodzi a także przdsięwięcia objęte patronatem honorowym Komendanta Miejskiego Policji w celu kreowania pozytywnego wizerunku jednostki,
  • administrowanie Biuletynu Informacji Publicznej i Kiosku Multimedialnego Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w celu zapewnienia bieżącego dostępu do informacji o jednostce,
  • współpraca z Rzecznikiem i Zespołem Prasowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi w celu aktualizacji strony internetowej KMP w Łodzi,
  • realizacja materiałów zdjęciowych i filmowych w celu przekazania ich lokalnym mediom,
  • sporządzanie rocznych planów, programów i sprawozdań z działalności Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w celu udostępnienia ich organom administracji samorządowej,
  • opracowywanie materiałów dotyczących informacji publicznej w celu udzielenia odpowiedzi wnioskodawcom.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Kreatywność,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 28/30
    90-114 Łódź

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji numeru PESEL oraz w dniu 29.09.2016 r. od godz. 9:00 do dnia 30.09.2016 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test online". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie 2135,- zł. brutto wynagrodzenia zasadniczego + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzenia Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad etyki korpusu służby cywilnej cywilnej.




Liczba odwiedzin: 2853

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Łodzi

Udostępnił: Monika Włodarczyk

Komórka organizacyjna: Sekcja Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 14.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×