Komenda Miejska Policji w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 31088ARCHIWALNE z dnia 24.07.2018 r.

  • Oferty do
    29

    lipca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: komunikacji wewnętrznej i obsługi strony internetowej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi

w Wydziale Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź

WARUNKI PRACY

praca na pierwszym piętrze budynku, brak windy, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy

ZAKRES ZADAŃ

  • tworzenie i uaktualnianie strony internetowej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
  • współpraca z Wydziałem Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz komórkami organizacyjnymi Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
  • przygotowywanie pod kątem technicznym i organizacyjnym narad służbowych oraz uroczystości z udziałem kierownictwa Komendy Miejskiej Policji w Łodzi a także przedsięwzięć objętych patronatem honorowym Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi,
  • administrowanie Biuletynu Informacji Publicznej oraz Kiosku Multimedialnego Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
  • współpraca z rzecznikiem i zespołem prasowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi,
  • realizacja materiałów zdjęciowych i filmowych celem przekazania lokalnym mediom,
  • sporządzanie rocznych planów, programów i sprawozdań z działalności Komendy Miejskiej Policji w Łodzi i udostępnianie ich organom administracji samorządowej,
  • opracowywanie materiałów dotyczących informacji publicznej w celu udzielania odpowiedzi wnioskodawcą.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • kreatywność, komunikatywność, rzetelność
  • umiejętność pracy zespołowej
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • znajomośc obsługi programów graficznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.07.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Łodzi
    ul.Sienkiewicza 28/30
    90-114 Łódź

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul.Sienkiewicza 28/30 90-114 Łódź tel.042 665-16-25
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod@lodz.ld.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu ustawy o ochronie danych, z wyjątkiem sytuacji, gdy na potrzeby zawarcia umowy o pracę konieczne będzie poddanie się przez Panią/Pana wstępnym badaniom lekarskim, wymaganym przez przepisy kodeksu pracy; w takim przypadku dane zostaną przekazane placówce medycyny pracy.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie 2315,- zł brutto wynagrodzenia zasadniczego + wysługa.
Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łodzi, lub pod numerem telefonu 042 665-16-25



Liczba odwiedzin: 3084

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Łodzi

Udostępnił: Monika Włodarczyk

Komórka organizacyjna: Sekcja Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 24.07.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×