Komenda Miejska Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 28751ARCHIWALNE z dnia 12.06.2018 r.
-
Oferty do
22
czerwca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi kadrowej
w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
Łódź
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opiniuje pod względem merytorycznej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa wnioski personalne oraz raporty dotyczące awansów, przeniesień, przeszeregowań i innych spraw kadrowych oraz opracowuje projekty stanowisk w tych sprawach,
- sporządza projekty decyzji administracyjnych w formie rozkazów personalnych w tym między innymi związanych z przyjęciem do służby, awansowaniem, przeniesieniem, ustalaniem wysługi lat oraz udziela odpowiedzi na złożone raporty w sprawach ze stosunku służbowego funkcjonariusza, w tym między innymi związanych ze zwolnieniem od zajęć służbowych, np. : z tytułu zwolnień lekarskich z tytułu opieki nad członkiem rodziny czy urlopów okolicznościowych,
- zakłada i prowadzi akta osobowe funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzi na bieżąco książkę etatową oraz wprowadza do systemu SWOP dane osobowo - kadrowe, w tym rozkazy personalne, dane osobowe funkcjonariusza czy opinie służbowe,
- prowadzi postępowania administracyjne celem zgromadzenia materiału dowodowego stanowiącego podstawę rozstrzygnięcia w sprawach ze stosunku służbowego policjanta dotyczące np.: ustalania prawa do wzrostu uposażenia zasadniczego z tytułu wysługi lat w związku z pracą w gospodarstwie rolnym, przeniesieniem na niższe stanowisko służbowe oraz ustala prawo do nagrody jubileuszowej i nagrody rocznej,
- opracowuje bieżące analizy kadrowe, statystyki i zbiorcze zestawienia oraz przedstawia określone wnioski i propozycje kadrowe,
- przygotowuje dokumentację związaną ze zwolnieniem ze służby ,
- opracowuje projekty stanowiska Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi w sprawie odwołań złożonych przez funkcjonariuszy od rozkazów dotyczących stosunku służbowego i opinii służbowych,
- czuwa nad przestrzeganiem terminów sporządzania przez przełożonych opinii służbowych oraz kart opisu stanowiska pracy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą kadrową lub w pracy w administracji publicznej
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe preferowane prawnicze lub administracyjne
- znajomość ustawy o Policji i przepisów wykonawczych
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- umiejętność argumentowania
- umiejętność inicjowania działania i podejmowania za nie odpowiedzialności
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.06.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej".
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30 tel. 042 665 16 25.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod@lodz.ld.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych, z wyjątkiem sytuacji, gdy dla potrzeby zawarcia umowy o pracę konieczne będzie poddanie się przez Panią/Pana wstępnym badaniom lekarskim, wymaganym przez przepisy kodeksu pracy; w takim przypadku dane zostaną przekazane placówce medycyny pracy.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi 2585,- zł. brutto + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji.
Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łodzi, pod numerem telefonu 042 665 16 25.