Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 21352ARCHIWALNE z dnia 26.01.2018 r.
-
Oferty do
2
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Łódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: archiwum
w Sekcji Archiwum Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Łódź
ul. Pienista 71
Łódź, ul. Lutomierska 108/112
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B wytworzonej w garnizonie łódzkim,
- przygotowywanie rocznych sprawozdań z "ruchu akt archiwalnych woj. łódzkiego" dla Głównego Archiwum Policji,
- administrowanie archiwalnym zbiorem akt postępowań sprawdzających wytworzonych przez KWP w Łodzi i w jednostkach jej podległych,
- przygotowywanie planu szkolenia, właściwej dokumentacji i materiałów dydaktycznych oraz prowadzenie szkolenia z zakresu określonego w zadaniu 1 i 2 dla archiwistów garnizonu łódzkiego,
- przeprowadzanie kontroli - skontrum - w zakresie prowadzenia zbiorów archiwalnych, ich zabezpieczenia, prawidłowości procesu brakowania, udostępniania dokumentów w archiwach i składnicach jednostek podległych KWP w Łodzi,
- wypożyczanie i udostępnianie akt, a także wydawanie zaświadczeń w oparciu o analizę posiadanych dokumentów w celu potwierdzenia ewentualnych, udokumentowanych w posiadanych aktach zdarzeń, odbytych przeszkoleniach i innych, na potrzeby osób występujących z odpowiednim wnioskiem
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w komórce archiwum lub powyżej 4 lat w administracji,
- znajomość przepisów dot. funkcjonowania archiwum, kontroli, ochrony informacji niejawnych,
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność przekazywania informacji, argumentacji,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- kreatywność, asertywność,
- dyspozycyjność,
- systematyczność, sumienność,
- odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata pracy na stanowisku archiwisty,
- ukończony kurs archiwisty I stopnia,
- poświadczenie bezpieczeństwa ściśle tajne,
- znajomość procedur i prawa wewnętrznego z obszaru archiwistyki w Policji,
- obsługa specjalistycznych aplikacji do prowadzenia zbiorów archiwalnych,
- praktyka w prowadzeniu szkoleń - prezentacji multimedialnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa,
- kopia zaświadczenia o ukończeniu kursu
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służba cywilnej nr ogłoszenia 21352".
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie: 1,3991 mnożnika kwoty bazowej + wysługa lat tj. 2621,69 zł + wysługa lat;
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane;
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne;
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne;
- kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy;
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni);
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie;
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce "PRACA" - służba cywilna - oświadczenia;
- aplikacje należy składać w siedzibie urzędu, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu.