Komenda Miejska Policji w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 13330ARCHIWALNE z dnia 20.07.2017 r.

  • Oferty do
    25

    lipca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej

w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łodzi



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź

WARUNKI PRACY

narzędzia i materiały pracy - komputer, praca na pierwszym piętrze - brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • ewidencjonowanie pism wpływających i wychodzących z wydziału oraz kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do dekretacji Naczelnika Wydziału i Jego Zastępcy a następnie przekazywanie jej pracownikom i policjantom odpowiedzialnym za realizację poszczególnych zadań,
  • prowadzenie ekspedycji przesyłek nadawanych w ramach Poczty Specjalnej i Poczty Polskiej,
  • wprowadzanie do systemu SWOP danych dotyczących funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Łodzi w zakresie prowadzenia kalendarzy czasu pracy oraz rejestracji i aktualizacji absencji, prowadzenie ewidencji godzin nadliczbowych oraz sporządzanie zestawień dotyczących urlopów, zwolnień lekarskich i nadgodzin,
  • zapoznawanie pracowników cywilnych i funkcjonariuszy wydziału z aktami prawnymi i decyzjami oraz dokumentowanie tego faktu w kartach zapoznania,
  • archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz współpraca w tym zakresie z kancelarią tajną i archiwum,
  • zajmowanie się obsługą kancelaryjną dokumentacji niejawnej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • komunikatywność,
  • krótkie przeszkolenie.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy w administracji publicznej lub w pracy biurowej,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.07.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 28/30
    90 - 114 Łódź
    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - numer ogłoszenia: 13330"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji daty urodzenia oraz w dniu 04.08.2017 r. od godz. 9:00 do dnia 05.08.2017 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test on - line". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi 2375,- zł brutto. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzeniu Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.



Liczba odwiedzin: 2987

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Łodzi

Udostępnił: Monika Włodarczyk

Komórka organizacyjna: Sekcja Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 20.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×