Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 44058ARCHIWALNE z dnia 07.03.2019 r.

  • Oferty do
    25

    marca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: do spraw organizacyjno-administracyjnych i archiwum

Referat Organizacyjno-Administracyjny



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Adres urzędu:

91-202 Łódź, ul. Warecka 3

WARUNKI PRACY

Siedziba urzędu znajduje się na II piętrze w budynku bez windy; pokoje małe, dwu i trzyosobowe; korytarze wąskie, toalety niedostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie archiwum znajduje się na parterze w oddzielnym budynku, oddalonym około 150m od głównej siedziby. Budynek archiwum jest ogrzewany ale nieocieplony, stosunkowo chłodny w okresie zimowym. Wyjścia/wyjazdy służbowe w granicach administracyjnych M. Łodzi polegające głównie na rozwożeniu dokumentów. Konieczność korzystania z komunikacji miejskiej. Stanowisko pracy wyposażone w komputer.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania
  • porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum
  • wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych
  • przewożenie i dostarczanie dokumentów oraz korespondencji do urzędów oraz osób fizycznych
  • prowadzenie i uzupełnianie obowiązujących rejestrów
  • prowadzenie sprawozdawczości w części wskazanej przez Powiatowego Inspektora
  • zastępowanie stanowiska referenta ds.obsługi sekretariatu
  • inne prace zlecone przez Powiatowego Inspektora np. kserowanie akt dla sądów
  • sporządzanie wstępnych wersji dokumentów i aktów prawnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność i sumienność
  • znajomość programów WORD i EXCEL
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość komputera (program Microsoft Office oraz Excel)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.03.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    91-202 Łódź, ul. Warecka 3

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Łodzi; pinb@mazurek.man.lodz.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: pinb@mazurek.man.lodz.pl lub (42) 655-80-36 w. 11
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi 91-202 Łódź, ul. Warecka 3
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie: 2.250zł brutto

Dodatkowych informacji udziela:
Bożena Woźniak, starszy referent w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym,
tel.: (42) 655 80 36 w. 16
adres strony urzędu: www.pinb.lodz.pl

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3809

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

Udostępnił: Bożena Woźniak

Komórka organizacyjna: Referat Organizacyjno-Administracyjny

Wprowadzono: 07.03.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×