Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 22193ARCHIWALNE z dnia 13.02.2018 r.

  • Oferty do
    19

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    2
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

w Samodzielnym Referacie Podatków Majątkowych i Sektorowych



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Pierwszy Urząd Skarbowy
Łódź - Bałuty
ul. Zachodnia 47
91- 066 Łódź

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań • praca w siedzibie urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych, • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, • praca przeważnie siedząca, • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku pięciopiętrowym, • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, • budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz w windę, co umożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych kondygnacji budynku, • na parterze znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowywanie projektów decyzji administracyjnych, odwołań, zażaleń i innych pism celem załatwienia spraw podlegających właściwości rzeczowej działu,
  • gromadzenie materiału dowodowego w prowadzonym postępowaniu podatkowym, kierowanie zapytań, wezwań, rozpatrywanie wniosków celem właściwego rozstrzygnięcia w sprawie,
  • przygotowywanie akt spraw związanych z odwołaniem od decyzji wraz z oceną zarzutów w celu przekazania ich do rozpatrzenia przez organ II instancji współpraca, z instytucjami i organami w zakresie właściwości rzeczowej komórki organizacyjnej,
  • przygotowywanie i opracowywanie danych celem sporządzenia sprawozdań,
  • sporządzanie wniosków o ukaranie w celu nałożenia kary w przypadkach stwierdzenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia skarbowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
  • biegła obsługa komputera,
  • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,
  • cierpliwość, dokładność, uprzejmość,
  • samodzielność, umiejętność organizacji pracy oraz umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • umiejętność obsługi systemów informatycznych Ministerstwa Finansów i Izby Administracji Skarbowej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami ( wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 22193

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wymagane oświadczenia cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie.
Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 3.016,88 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-334

Wzory oświadczeń można pobrać https://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach oraz http://www.lodzkie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen



Liczba odwiedzin: 2800

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Udostępnił: Joanna Kuczkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 13.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×