Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 17571ARCHIWALNE z dnia 06.11.2017 r.

  • Oferty do
    13

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

w Dziale Spraw Wierzycielskich.



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty
ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 105
91-222 Łódź

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań • praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych, • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, • praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy • stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze trzykondygnacyjnego budynku, • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, • budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, • budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku, • na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw w zakresie: ulg w spłacie zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych oraz innych ulg przewidzianych przepisami prawa; orzekania o zabezpieczeniu wykonania zobowiązań podatkowych w tym wystawianie zarządzeń zabezpieczeń; nadawania decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności; odpowiedzialności osób trzecich za zaległości podatkowe; przeniesienia własności rzeczy lub praw majątkowych na rzecz Skarbu Państwa, skutkującego wygaśnięciem zobowiązań podatkowych; wstrzymania wykonania decyzji,
  • dokonywanie analizy zaległości po umorzeniu postępowania egzekucyjnego, podejmowanie wszelkich działań mających na celu ustalenie majątku zobowiązanego lub przesłanek przeniesienia odpowiedzialności na osoby trzecie albo następców prawnych, celem zabezpieczenia interesu wierzyciela lub ponownego wszczęcia postępowania egzekucyjnego,
  • kontrolowanie i analizowanie zaległości, podejmowanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego w tym działania informujące i dyscyplinujące wobec podatników, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, w celu niezwłocznego podjęcia działań zmierzających do dobrowolnej realizacji lub wszczęcia postępowania egzekucyjnego, sporządzanie informacji do Wieloosobowego Stanowiska Pracy Spraw Karnych Skarbowych w związku z brakiem regulowania zobowiązań podatkowych w celu wskazania naruszenia przepisów o przestępstwo skarbowe lub wykroczenie skarbowe,
  • wykonywanie czynności związanych z wygaśnięciem zobowiązań z powodu przedawnienia, zbieranie i analiza informacji na temat okresów zawieszenia i przerwania biegu terminu przedawnienia w celu wstępnego ustalenia daty przedawnienia zobowiązania podatkowego,
  • analizowanie i sporządzanie dokumentacji w zakresie spraw prowadzonych przez komorników sądowych, celem realizacji zadań wierzyciela.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,
  • uprzejmość i kultura osobista,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy pracy w administracji podatkowej,
  • obsługa aplikacji i systemów informatycznych MF i IAS obsługiwanych na stanowisku pracy,
  • samodzielność,
  • cierpliwość, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • biegła obsługa komputera i edytorów tekstu.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami ( wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 17571

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji.
Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 3.016,88 zł.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-321.

Wzory oświadczeń można pobrać https://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach oraz http://www.lodzkie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen



Liczba odwiedzin: 2833

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Udostępnił: Klaudia Wątorska

Komórka organizacyjna: Wydział Personalny

Wprowadzono: 06.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×