Biuro do spraw Substancji Chemicznych w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 10623ARCHIWALNE z dnia 28.04.2017 r.
-
Oferty do
15
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: administracyjno - finansowych
w Wieloosobowym Stanowisku Pracy do spraw Finansowych
Łódź
Biuro do spraw Substancji Chemicznych
ul. Dowborczyków 30/34
90-019 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie danych służących do opracowywania sprawozdań w celu dostarczania informacji o stanie finansowym wynikającym z wypełniania przez Inspektora ds. Substancji Chemicznych zadań w zakresie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych
- Udział w przygotowywaniu dokumentów finansowych wykorzystywanych do prowadzonych postępowań administracyjnych Inspektora do spraw Substancji Chemicznych z zakresu ochrony zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych
- Bieżąca kontrola zgłoszeń wynikających z ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych pod kątem poprawności przekazywanych opłat i ich terminowości
- Przygotowywanie zestawień dotyczących spraw finansowych prowadzonych w zakresie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania zgłaszane telefonicznie i drogą elektroniczną z zakresu objętego ustawą o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych w szczególności związanych z wniesionymi opłatami.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w księgowości
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
- znajomość przepisów z zakresu: ewidencji, obiegu i archiwizowania dokumentów;
- biegła obsługa pakietu MS Office
- terminowość, sumienność, dokładność;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu ekonomii, finansów, zarządzania albo pokrewne
- doświadczenie zawodowe: w komórkach finansowo-księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych
- studia podyplomowe z zakresu rachunkowości
- ukończone kursy z zakresu rachunkowości budżetowej
- umiejętność opracowywania planu finansowego i sporządzania sprawozdań budżetowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.05.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Biuro do spraw Substancji Chemicznych
ul. Dowborczyków 30/34
90-019 Łódź
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (42) 2538400.
• W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
• Oferta powinna zawierać wskazanie stanowiska i komórki organizacyjnej, o które ubiega się kandydat.
• Oferty otrzymane po terminie i oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
• Wszystkie wymagane oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
• Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
• Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną o tym powiadomione telefonicznie lub e-mailem.
• Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane, ewentualne informacje w tym zakresie udzielane będą telefonicznie pod numerem telefonu (42) 2528408. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
• Metody naboru:
Proces rekrutacyjny będzie składał się z następujących etapów:
• etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert - do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
• etap 2: test wiedzy merytorycznej,
• etap 3: rozmowa kwalifikacyjna w języku polskim i angielskim.